Kako stvari stoje, uskoro bismo pod poklopcem Golfa mogli vidjeti i motor manji od jedne litre
Na ovogodišnjem bečkom simpoziju o motorima Volkswagen je prezentirao 1,2-litreni TSI motor kojim Nijemci nastavljaju strategiju smanjenja svojih agregata. Novi motor bit će dostupan u Polu, Golfu i Golfu Plus, a spekulira se da bi se mogao naći i pod poklopcem nadolazećeg Audija A1, što znači da bismo ga u dogledno vrijeme mogli vidjeti i u Škodinoj i Seatovoj paleti.
Kako bi motor 1.2 l TSI unatoč malom obujmu raspolagao očekivanom snagom i okretnim momentom, opremljen je tehnologijom direktnog ubrizgavanja i turbopunjačem. Maksimalni okretni moment od 175 Nm na raspolaganju je već od 1.500 okretaja u minuti.
Daljnji tehnološki razvoj palete ovih malih ali snažnih motora baziran je na poboljšanju vrijednosti trenja i laganoj gradnji. Tako nije sve bazirano samo na aluminijskom kućištu koljenastog vratila. Osim toga, potpuno nov način izravnog ubrizgavanja jamči ravnomjeran razvoj snage, nisku potrošnju i niske vrijednosti emisije ispušnih plinova. Za sve ove prednosti već je nagrađivan njegov 'veliki brat', motor 1,4 l TSI, kojem je već tri godine uzastopce dodijeljena renomirana nagrada Engine of the year.