Do predstavljanja novog M5 pričekat ćemo još barem godinu dana, no to ne sprječava dežurne tračere da nagađaju o žestokoj limuzini iz Munchena
Zasad je, kako se čini, sigurno da M5 više neće imati atmosferski motor. Umjesto moćnog petolitrenog V10, pod poklopcem bi se trebao naći još moćniji 4,4-litarski biturbo punjeni V8 koji smo već dočekali u aktualnim izvedbama X5 M i X6 M. Sa 570 KS i 680 Nm okretnog momenta, M5 nikako neće biti spor, a spekulira se i da bi pogonu mogao potpomoći sustav regenerativnog kočenja KERS.
Sustav bi trebao električnu energiju prikupljati prilikom kočenja te je u kratkim impulsima isporučivati stražnjim kotačima putem elektromotora smještenog u sklopu sedmerobrzinskog automatiziranog mjenjača.
Daljnja unapređenja u odnosu na aktualni M5 trebala bi se ogledati u korištenju lakših materijala – opsežna uporaba aluminija na šasiji i paneli od ugljičnih vlakana na karoseriji te karbonski krov trebali bi zajamčiti nižu masu kao i niže težište.
Koliko su ove informacije točne, saznat ćemo za koji mjesec. Zasad možemo tek ustvrditi da ne zvuče loše.