Pred vama je treća generacija najsnažnijeg BMW-ovog kupea. Novi M6 službeno će biti predstavljen na nadolazećem salonu u Ženevi, a njegovu kabrioletsku inačicu dočekat ćemo nešto kasnije u New Yorku
Očekivano, pod poklopcem se smjestio 4.4-litreni biturbo punjeni V8 iz novog M5 koji snagu na stražnje kotače kanalizira putem sedmerobrzinskog M-DCT automatiziranog mjenjača s dvije spojke. Tu je i BMW-ov diferencijal s ograničenim proklizavanjem koji se brine za maksimalni transfer snage na podlogu.
Bavarci ističu kako je novim motorom M6 dobio 10 posto na snazi i 30 posto na okretnom momentu, a istovremeno je potrošnja 30 posto niža u odnosu na prethodnika. U brojevima to izgleda ovako: 560 KS u rasponu od 5.750 do 7.000 o/min, 680 Nm od 1.500 do čak 5.750 o/min te prosječna potrošnja u kombiniranom ciklusu deklarirana na 9,9 litara na stotinu kilometara.
U vožnji se to manifestira kao sprint do stotke za 4,2 sekunde, do 200 km/h za 12,6 sekundi te maksimalna elektronski ograničena brzina od 250 km/h.
U BMW-u ističu kako su M6 pri razvoju podvrgli dijeti, pa je tako krov izrađen od ugljičnim vlaknima ojačane plastike, dok su vrata i poklopci motora izrađeni od aluminija. Ipak, i sa svim ovim mjerama kupe teži 1.850 kilograma, a kabriolet je tek 20 kilograma lakši od dvije tone.
Automobil standardno dolazi sa M-sportskim ovjesom i Servotronic upravljačem, a prvi put će kao opcija uz nadoplatu bit ponuđen odabir keramičkih kočnica koje su 20 kilograma lakše od standardnih.
Cijena automobila još nije poznata, no kabriolet bi u prodaju trebao krenuti već u lipnju, a na kupe ćemo morati pričekati koji mjesec više.