Mara D novi je brand luskuznih cipela
Izvor: Promo fotografije / Autor: Franjo Matković
Mara D novi je brand luskuznih cipela
Izvor: Promo fotografije / Autor: Franjo Matković
Zanimljivih boja i uzoraka, visokih potpetica i upečatljivog dizajna koji spaja mediteransku estetiku s notom europske urbane kulture, MARA D su cipele koje će osvojiti sve žene
Iza novog modnog brenda stoji Marijeta Duvnjak, mlada marketinška menadžerica koja je odlučila napustiti veliki korporativni sustav i posvetiti se ostvarenju svog životnog sna.
'Kao i većina žena, obožavam dobre cipele, a s obzirom na to da volim pomaknutiji dizajn, često sam nailazila na problem da ne mogu pronaći cipele koje izgledaju odlično i koje su istovremeno udobne. Tako sam prije nekoliko godina krenula u realizaciju dugogodišnjeg sna o vlastitom modnom brendu te sam neopisivo ponosna i sretna što je Mara D predstavljena hrvatskim, ali i europskim kupcima. Osnovni cilj mi je bio u dizajn pretočiti strast ljudi Mediterana, svu ljepotu i povijest kojima smo okruženi i koji su mi cijelo vrijeme bili inspiracija, ali osim zanimljivog dizajna ponuditi vrhunsku kvalitetu i udobnost. Cipele Mara D su za neustrašive, strastvene žene koje pomiču granice i ne boje se biti drugačije.'
Udobnosti cipela Mara D pridonose visokokvalitetni talijanski materijali te pedesetogodišnje iskustvo hrvatskog postolara koji ručno izrađuje svaku cipelu. Riječ je o najlakšim cipelama koje svaka žena može nositi 0-24.
Povodom predstavljanja brenda Mara D hrvatskoj javnosti snimljena je i kampanja nastala pod kreativnim vodstvom dizajnerice i vlasnice Marijete Duvnjak. Ispred objektiva fotografa Franje Matkovića našle su se Petra Budimilić, Tatjana Galić te Claudia Antičević, za make up bila je zadužena Kristina Pavlov, za styling Doris Fatur, a za kosu Mijo Majhen.