Ines de Ramon glavna je zvijezda kolekcije za proljeće/ljeto američkog modnog dizajnera, a na fotografijama izgleda kao da se sjajno snašla u novoj ulozi
Vitak stas i profinjene crte lica pomutili su pamet Brada Pitta, jednog od najatraktivnijih glumaca današnjice, ali i modne znalce koji su prepoznali Ines de Ramon kao veliki potencijal za modne kampanje.
34-godišnja Ines zablistala je kao glavno lice modne kampanje za proljeće/ljeto 2024. za brend UTER dizajnera Philippea Utera.
Na Instagramu su objavljene neke fotografije kao teaser kampanje snimljene u Palm Springsu u Kaliforniji, a De Ramon se snašla kao da se modelingom bavi svaki dan te opravdala povjerenje dizajnera koji se bavi i stiliziranjem poznatih kao što su Milla Jovovich, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio i Elle MacPherson.
Pozirajući u dvorištu kuće u Palm Springsu, De Ramon je zablistala u narančastom kompletu s printom palmi, često biranim tijekom ljetnih mjeseci.
'Dizajn palme došao je s putovanja u Egipat s njegovim ocem, gdje su ga inspirirale bujne palme koje su ukrašavale obale Nila', stoji u priopćenju koje objašnjava da je kampanja snimljena u Palm Springsu jer je to posebno mjesto za dizajnera i smatra ga svojim osobnim utočištem.