Ukoliko ne možete odoljeti čarima bezobraznog i pomalo neurednog doktora Housea iz istoimene serije, ne mora vas biti sram jer nova istraživanja pokazuju da su njegovani metroseksualci svima dosadili
Izgleda da u posljednje vrijeme muškarci opet njeguju svoj prirodni look i ne žele se opterećivati kremicama za glatko lice ili gelovima za savršenu frizuru. Podaci govore da je prodaja muških proizvoda za njegu kose pala za čak 15 posto, sredstva za svakodnevnu njegu kupuju se deset posto manje, a kreme i preparati za lice 1,8 posto manje. Također, muškarci su se odlučili manje brijati jer je i prodaja britvica pala za sedam posto.
Marketinški analitičar Kantar Worldpanel ustvrdio je da je rastuća zarada od prodaje preparata za njegu muškaraca usporena i sa 2,2 posto pala je na 1,9. posto. Stoga ne čudi da je glumac Hugh Laurie (dr. Gregory House) izabran kao zaštitno lice L’Orealove linije za njegu lica.
Hugh Laurie priznao je pak da je skoro odustao od reklamiranja L’Oreala, no uvjerili su ga da metroseksualci više nisu in te se traži prirodni izgled muškarca koji nije opterećen svojim izgledom.