Prodaja terenskih vozila u odnosu na SUV-ove u padu je pa je tako sve manje pravih off-roadera kojima se doista moguće zaputiti u bespuća
Land Rover je proizvođač ovakvih automobila a s novim Range Roverom, Britanci su odlučili skrenuti malo više s neuređene na uređenu prometnicu. To ne znači da je novi Range nema što tražiti na zahtjevnim terenima, no kako bi doznali njegove nove mogućnosti u Motor Trendu su ga odlučili usporediti s nezaustavljivom Mercedesovom G-klasom.
G-klasa mehanički se u više manje neizmijenjenom obliku proizvodi već 33 godine. Riječ je o čistokrvnom terenskom vozilu s takozvanom arhitekturom 'body-on-frame' te s čak tri mehanička diferencijala. Istovremeno, novi Range Rover izrađen je poput svih novih SUV-ova, zbog čega je znatno lakši od prethodnika, te ima samo jedan diferencijal, a preostala dva 'glumi' elektronika u sprezi s kočnicama.
Koliko se ovo odrazilo na terenske sposobnosti i performanse u usporedbi s G-klasom, saznajte u nastavku.