Alex Bovaird kostimografkinja je hit serije HBO-a koja s dolaskom treće sezone ponovno intrigira gledatelje diljem svijeta
Odjeća koju likovi nose u televizijskim serijama daleko je od slučajnog odabira. Modni izbori predstavljaju sofisticiran vizualni jezik koji prenosi ključne informacije o karakterima, njihovom psihološkom stanju, društvenom položaju i evoluciji kroz narativ.
Kostimografija nije samo estetski element produkcije, već moćan pripovjedački alat koji suptilno komunicira s gledateljima na podsvjesnoj razini.
Od ikoničnih odjevnih kombinacija koje definiraju pojedine likove do pažljivo odabranih sitnica koje nagovještavaju buduće zaplete, modni odabiri u TV serijama obogaćuju narativno iskustvo i pomažu u stvaranju autentičnog svijeta unutar malog ekrana.
Tih činjenica itekako je svjesna Alex Bovaird, kostimografkinja hit serije 'Bijeli lotos' čija je treća sezona stigla na Max platformu.
U njezinoj drugoj epizodi lik glumice Michelle Monaghan posebno se istaknuo svojim modnim odabirom za večernje druženje s prijateljicama iz djetinjstva.
Monaghan glumi Jaclyn, glumicu koja putuje u luksuzni resort na Tajlandu s prijateljicama iz djetinjstva Kate (Leslie Bibb) i Laurie (Carrie Coon).
Dok trojac likova uživa u piću u najnovijoj epizodi serije nagrađene Emmyjima, Jaclyn koju glumi Monaghan nosi presijavajuću minijaturnu haljinu brenda Valentino.
Ta kreacija pokazala se idealnom za tajlandsko okruženje treće sezone, s toplim, ljetnim nijansama plave, ružičaste i žute boje, uz šljokice po cijeloj površini i blago duboki izrez.
U drugom trenutku tijekom epizode, lik Monaghan nosi košulju kratkih rukava s potpunim toile iconographe uzorkom Valentina dok se odmara kraj bazena. Spomenuta haljina, kao i košulja u potpunosti evociraju tip imućne klase koju serija Mikea Whitea secira.
Suradnja s brendovima za unaprijeđenje kostimografije
Kostimografkinja serije nominirana za Emmy, Alex Bovaird, nije samo odabrala komade idealne za svaki lik u seriji, već je učinila dodatni korak kako bi privukla pozornost na kostimografiju popularne serije. Bovaird je surađivala s određenim modnim brendovima kako bi unaprijedila kostimografiju treće sezone 'Bijelog lotosa'.
U prvoj epizodi treće sezone, bio je vidljiv Bovardin radni odnos s kultnim brendom iz New York Cityja, Tombolo. 'Od samog početka, zajednički rad osjećao se zaista prirodno jer su i 'Bijeli lotos' i Tombolo uvijek spajali eskapizam sa samosvjesnim humorom', navodi se u izjavi brenda o suradnji s Bovaird. 'Postoji toliko preklapanja što stvara vrlo plodno tlo za kreativnu suradnju. Partnerstvo se pojavilo organski i raslo iz sezone u sezonu kako smo se bolje upoznavali', nastavlja se u izjavi brenda.
Treća sezona 'Bijelog lotosa' prati grupu stranaca koji ljetuju u istoimenom luksuznom resortu, tjedan dana prije šokantnog ubojstva.
Nove epizode serije premijerno se prikazuju na HBO-u i Max platformi svakog ponedjeljka.