TRAŽENI MODEL

Obara modne rekorde: Svi žele torbicu Meghan Markle

23.01.2018 u 13:23

Bionic
Reading

Da sve što odjene novopečena zaručnica princa Harryja biva rasprodano u rekordnom roku, dobro je poznata činjenica, a s takozvanim 'Meghaninim efektom' trenutno se suočava mali obiteljski brend iz Londona

Kada je zaručnica princa Harryja prošlog tjedna viđena u Cardiffu, svjetsku pozornost osvojila je odabirom torbice britanskog brenda DeMellier London. Markle je nosila upečatljivu zelenu torbicu imena Venice, koja se u prodaji nalazi po cijeni od 2400 kuna, a istaknula se zahvaljujući crnoj kombinaciji od glave do pete.

Ono što se dogodilo nakon Meghanina nošenja torbice osnivačica brenda Mireia Lluisa-Lindh može samo opisati kao 'sretno ludilo'.

'Telefon mi nije prestajao zvoniti', priznaje dizajnerica, otkrivši da je ostala potpuno iznenađena Meghaninim izborom torbice s njezinim potpisom.

Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
    +27
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Meghan je fantastičan uzor ženama diljem svijeta. Vidjeti da je odabrala jednu od naših torbica uistinu je čarobno', priznaje vlasnica brenda koja je na vlastitoj koži iskusila takozvani 'Meghanin efekt' koji se odnosi na veliki modni utjecaj uskoro punopravne članice britanske kraljevske obitelji i financijsku injekciju relativno nepoznatim brendovima čije odjevne komade, obuću i modne dodatke odluči nositi u javnim pojavljivanjima.

Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
    +23
Meghan Markle i princ Harry Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Iako vlasnica brenda DeMellier London priznaje da nikad nisi u potpunosti spreman za nagli interes kupaca, potencijalne kupce torbice kakvu je Meghan Markle nedavno imala priliku nositi uvjerava kako se njihova tvornica može nositi s velikom količinom narudžbi.

'Brend sam pokrenula prije sedam godina bez prethodnog iskustva u modnoj industriji. S troje djece, uspješno vođenje modnog brenda uistinu je težak posao, a činjenica da Meghan Markle podržava manje brendove od velikog je značenja i zbog toga smo joj izrazito zahvalni', priznaje dizajnerica.