ZALUDIO TRENDSETERICE

Omražen trend iz 90-ih vratio se na modnu scenu u velikom stilu

21.02.2018 u 10:12

Bionic
Reading

Iako su se odjevni komadi i modni dodaci s upadljivim logotipom sezonama smatrali nepoželjnima, ovaj omražen trend iz 90-ih vratio se na velika vrata zahvaljujući vodećim dizajnerskim imenima i slavnim trendsetericama

Trend istaknutog loga posljednjih sezona obilježio je kolekcije luksuznih kuća Gucci, Dior, Louis Vuitton i Fendi, koje su iz bogate modne arhive odlučile izvući nekoć iznimno popularne logo torbe i podariti im novi, moderniji izgled.

Logo torbe ponovno su 'IN'
  • Logo torbe ponovno su 'IN'
  • Logo torbe ponovno su 'IN'
  • Logo torbe ponovno su 'IN'
  • Logo torbe ponovno su 'IN'
  • Logo torbe ponovno su 'IN'
    +30
Logo torbe ponovno su 'in' Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Modnim dodacima istaknutog dizajnerskog loga očekivano nisu odoljele brojne dame iz svijeta slavnih, a posljednjih dana, osim torbi, biraju odjevne komade koje krasi prepoznatljiv logo talijanske kuće Fendi.

Slavni Karl Lagerfeld, koji godinama obnaša dužnost kreativnog direktora Fendija, u aktualnoj i nadolazećoj proljetnoj kolekciji predstavio je mnoštvo modela torbi i odjevnih komada s upečatljivim logom Fendija, a upravo njima ne mogu odoljeti ni dame poput Kim Kardashian, pjevačice Rite Ore i modela Rosie Huntington-Whiteley.

Fendi SS18 (1)
  • Fendi SS18 (2)
  • Fendi SS18 (3)
  • Fendi SS18 (4)
  • Fendi SS18 (5)
  • Gigi Hadid (1)
    +12
Fendijeva logomanija Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Popularne djevojke današnjice Gigi Hadid i Hailey Baldwin posljednje su dame u slavnom nizu koje nisu ostale imune na komade s uzorkom loga Fendija.

Uoči odlaska na milanski tjedan mode Gigi Hadid uočena je u New Yorku u crnoj kombinaciji s modelom bomber jakne i torbom Fendi, dok je Hailey Baldwin u britanskoj prijestolnici u sklopu londonskog tjedna mode viđena u pripijenoj logo haljini ove kultne talijanske kuće.

Sudeći po izdanjima slavnih trendseterica i prizorima s modnih pista u sklopu predstavljanja nadolazećih dizajnerskih kolekcija, čini se kako će omraženi trend upadljivih logotipa još dugo bivati popularnim.