Nike proširuje svoju liniju brendova kroz rijetko partnerstvo s Kim Kardashian i njezinim Skimsom. Čelnici američkog sportskog diva vjeruju kako će ovo partnerstvo imati sličan utjecaj na njihovo poslovanje kao suradnja s Michaelom Jordanom - ali usmjereno na ženske potrošače
Ovog utorka, najavljen je NikeSkims, linija odjeće za trening, obuće i dodataka za žene. Iako Nike redovito surađuje sa sportašima i slavnim osobama u kreiranju limitiranih sportskih linija, ovo se čini korakom iznad tipične suradnje.
Ključni aspekti partnerstva
Jedinstvena suradnja
- Ovo je prvi put da Nike surađuje s postojećom vanjskom tvrtkom na stvaranju brenda.
- Partnerstvo je 'win-win' za obje tvrtke, prema analitičarki Rachel Wolff.
Strategija Nike-a
- Nike cilja na privlačenje svih spolova povećavajući ulaganja u ženske sportaše.
- Suradnja sa Skims će potaknuti njihovu 'rodnu ofenzivu', kako ju je nazvao CEO Elliott Hill.
Logična usporedba s brendom Jordan
- Partnerstvo s Kim Kardashian podsjeća na Nike-ovu najveću suradnju s Michaelom Jordanom pokrenutu 1984. godine.
- Jordan brend je i dalje predstavlja značajan izvor prihoda za Nike, s oko 6,9 milijardi dolara prihoda u fiskalnoj 2024. godini.
Prednosti za obje strane
- Nike će iskoristiti globalni utjecaj Kim Kardashian koji uključuje više od 350 milijuna pratitelja na Instagramu.
- Skims dobiva pristup većoj grupi potrošača i Nike-ovim proizvodnim mogućnostima.
- NikeSkims se očekuje na tržištu ovog proljeća, s globalnim širenjem planiranim za 2026. godinu.
Svjesna potrebe žena za rubljem čiji je glavni cilj oblikovanje tijela, reality zvijezda, beauty mogulica i odvjetnica u nastajanju, Kim Kardashian, 2019. godine osnovala je vlastiti brend odjeće za oblikovanje tijela nazvan SKIMS Solutionwear, a svakim lansiranjem nove kolekcije ovo 'tajno oružje' u postizanju savršene figure uspijeva dodatno popularizirati.