Ako ste ikad kupili cipele ili majicu za koje ste pretpostavljali da ih nikad nećete obući, ali se nekako niste mogli othrvati nagonu, onda sad imate savršen izgovor. Psiholozi su naime otkrili da su impulzivna kupnja i ekstravagantan šoping vrlo česta pojava u kasnijoj fazi menstrualnog ciklusa
Istraživanje je otkrilo da deset dana prije početka menstruacije žene teže kontroliraju svoje potrošačke navike. Psiholozi s Hertfordshire Universityja zaključili su da šopingiranje može biti način za nošenje s intenzivnim emocijama predmenstrualnog sindroma koji mjesečno pogađa preko 90 posto žena.
Gotovo dvije trećine žena priznalo je da je, tih dana u mjesecu, kupilo nešto bez razmišljanja, 57 posto njih reklo je da je potrošilo oko 200 kuna više nego što je namjeravalo, dok ih je pak šest posto priznalo da je potrošilo preko dvije tisuće kuna više od planiranoga.
Rezultate istraživanja koji su pokazali da žene koje se nalaze u kasnijoj fazi menstrualnog ciklusa imaju manju kontrolu nad svojim potrošačkim navikama, profesorica Karen Pine koja je vodila ovo istraživanje, predstavila je na godišnjoj konferenciji Britanskog udruženja psihologa.
'Šopingiranje kod žena koje su se nalazile u kasnoj fazi menstrualnog ciklusa bilo je impulzivnije, pretjeranije te ga je bilo teže kontrolirati. Kod tih žena šoping je bio reakcija na intenzivne emocije. Bile su pod stresom ili depresivne i zbog toga su odlazile u šoping kako bi se razveselile, a šoping su koristile kao način reguliranje svojih emocije', objasnila je rezultate profesorica Pine.