Opel je iskoristio ženevski auto salon da predstavi konceptni primjerak za koji mnogi vjeruju da je buduća Calibra. Iako to Opel niti jednom nije potvrdio, samo spominjanje riječi Calibra imalo je više nego čaroban učinak na automobilske medije
Prva Calibra predstavljena je 1989, proizvodila se do 1997, a do danas je ostala, po mnogima, najljepši i najatraktivniji automobil koji je Opel ikada predstavio. Calibra je u počivala na platformi Vectre, a imala je tek drugačiju strukturu stražnjeg ovjesa, no publiku je osvojila izgledom i dotada nenadmašno niskim koeficijentom aerodinamičnog otpora od 0,26 Cd. Upravo zbog izgleda ovaj je automobil bio podložan brojnim dorađivanjima ljubitelja sportskih automobila koji su raznim metodama pokušali iz Calibre istisnuti maksimum. Rekord drži Steve Patheman koji je s Chevroletovim motorom V8 pod haubom ubrzao Calibru s mjesta do 100 km/h za sekundu i pol!
Ne čudi stoga interes za Opelovim novim konceptom, posebice kada prvi čovjek proizvođača iz Russelsheima u svom obraćanju medijima istakne da je GTC - Gran Turismo Concept - Opelovbudući dizajnerski iskorak. Kao Speedster prije osam godina, tako jeGTC sada, tvrde u Opelu, začetnik nove dizajnerske filozofije. Oni kojisu vidjeli automobil uživo slažu se u jednom – GTC doista izgledabrutalno moćno. Istina, postoje detalji koji su teško provedivi ustvarnosti i koji nemaju šansu dočekati serijsku budućnost, poputprimjerice vertikalnih usisnika zraka ili zanimljivo oblikovanihstražnjih ispušnih cijevi, no poznavajući Opelove posljednje poduhvate,niti skorašnje pojavljivanje GTC-a u serijskoj neizmijenjenoj izvedbine bi nas mnogo iznenadilo. Istiskepticizam je vladao prije nekoliko godina kada je Opel predstavioAstru GTC u konceptnoj izvedbi. Niti tada novinari nisu vjerovali da ćeautomobil dočekati serijsku proizvodnju neizmijenjen, a osim nekolikodetalja izvana te izmijenjene unutrašnjosti, upravo to se i dogodilo. TakoOpelovi inženjeri tvrde da dva stražnja sjedala nisu tu tek pro forme,već da visina sjedala straga iznosi 920 milimetara te udobno smještadvoje odraslih putnika. Isto tako, u GTC-u je upotrijebljen sustavsjedala Flex4, predstavljen prije nekoliko godina u Zafiri, gdje sesjedala - ukoliko je potreban veći prtljažni prostor - jednostavnosklapaju u pod. Na taj način GTC može nuditi od 500 litara prtljažnezapremnine s podignutom, sve do 1.200 litara s preklopljenom stražnjomklupom. Zapogon je zadužen 2,8-litreni turbopunjeni motor V6 poznat iz posljednjegeneracije Vectre OPC. Potentni šestak sa 300 KS sposoban je ubrzatiGTC do 100 km/h za manje od sedam sekundi te sve do elektronskiograničene brzine od 250 km/h, a 400 Nm momenta dostupno je u rasponuod 1.850 do 4.500 o/min, dok za prijenos snage na podlogu odgovaraelektronski kontrolirani integralni pogon na sve kotače i diferencijals limitiranjem proklizavanja straga.
U prilog teoriji da je GTC zapravo naznaka nove Calibre govori iaerodinamički koeficijent otpora koncepta koji iznosi samo 0,25 Cd.Tome je ponajprije doprinio oblik karoserije čije linije izgledaju kaoda su povučene u jednom potezu kista. Ipak, GTC nije tek sportski kupe,on je i mnogo više. Opel je želio stvoriti praktičan automobil koji ćenuditi uzbudljive performanse i svakodnevnu upotrebljivost.
Očekivano, unutrašnjost je učinkovito oblikovana kako bi raspirilasvačiju maštu – crnom kožom presvučena sjedala te hrpa poliranogaluminija.
Opel GTC je bio jedna od zvijezda ovogodišnjeg salona u Ženevi, a sobzirom na iskazani interes nije teško zaključiti da bi Opel napravioodličan posao kada bi ga u skorijoj budućnosti počeo proizvoditi. Opeluu ponudi nedostaje sportski kupe koji bi podigao imidž brenda i munjuiz Russelsheima ponovno vratio u mladost.