Opel nam je u Frankfurtu predstavio zanimljiv model. Već sam naziv EcoFlex aludira na nešto ekonomično i fleksibilno, no ovaj model spaja dosad nespojive karakteristike: snagu, nisku potrošnju i nizak stupanj emisije CO2. Deklarirana potrošnja je nevjerojatna za tonu i pol tešku limuzinu - samo 5,1 litru na 100 km
Da bi sve to stavili pod istu kapu, Opelovi stručnjaci nisu samo posegnuli pod poklopac motora, već su izmijenili mnogo drugih komponenti. Na prvom mjestu je, naravno, motor. Radi se o dorađenom dvolitrenom dizelašu snage 160 konja i varijabilnog okretnog momenta od 350 do 380 Nm. Ugrađene su drugačije brizgaljke te je kao novina dodan senzor tlaka u cilindrima. S takvim motorom Insignia Ecoflex dostiže stotku za 9,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 220 km/h.
Mjenjač je također pretrpio izmjene. Uglavnom su izmijenjeni prijenosni odnosi s ciljem 'produživanja' pete i šeste brzine. Uz to ide i glavna značajka niske potrošnje, a to je aerodinamika. U odnosu na serijsku Insigniju, EcoFlex ima za 0.02 cv niži otpor zraka. To je postignuto snižavanjem karoserije za 10 mm, ugradnjom drugačijeg prednjeg spojlera, potpunim zatvaranjem prednje maske i ugradnjom drugačije podnice ispod rezervoara.
Vizulano je automobil ostao gotovo isti. EcoFlex je vizualno moguće prepoznati samo po oznaci modela i nešto drugačijim gumama. Naime, pri razvoju u zračnom tunelu, inženjeri su muku mučili kako da smanje otpor zraka na minimalnu mjeru. Na kraju su došli do zaključka da im još jedino Michelin može pomoći proizvodnjom guma bez jake teksture bočnih oznaka. Tako ovaj model ima ugrađene gume s glatkom teksturom koje imaju znatno niži otpor zraka u odnosu na serijske gume kakve inače koristimo.
Uz teoretski dio, imali smo mogućnost i uvjeriti se u nisku potrošnju. Moramo priznati da je Opel napravio pomak od nekoliko milja u odnosu na konkurenciju. Sama brojka od 5,1 litru na 100 km ne znači ništa, jer tvornički deklarirani podaci uvijek odstupaju 10-40 posto od stvarnih podataka.
No ne i kod ovog auta. Na malom novinarskom druženju prosjek vožnje regionalnim cestama bio je između četiri i 5,5 litara, dok je jedna ekipa uspjela potrošnju spustiti i ispod četiri litre. Budući da je potrošnja goriva subjektivna stvar koja varira od vozača do vozača, ispitali smo je na autocesti s uključenim tempomatom. Brojke kažu da pri 90 km/h troši oko 4,0 l, pri 120 km/h 5,0 l, pri 150 km/h 5,7 l, a impresivan podatak smo dobili pri 180 km/h gdje Insignia troši samo 7,0-7,5 litara. Ovisno o režimu rada, radi se o drastično nižoj potrošnji.
Naravno, ovakav automobil je i nešto skuplji, a neslužbeni podaci govore da se radi tek o minimalnom povećanju cijene od nekoliko stotina eura. Za sada je poznato da će cijena u Hrvatskoj biti debelo ispod 30.000 eura.