Na spomen cipela od veganske kože većina vjerojatno zamišlja hipi sandale ili špagerice, no luksuzni njujorški brend Aera možda vam promijeni viziju. Elegantne, a jednostavne štikle dostojne crvenog tepiha glavni su aduti ovog njujorškog brenda s adresom proizvodnje u Italiji
Brend su pokrenuli modni veterani Tina Bhojwani, bivša izvršna direktorica brenda Theory i modne kuće Dolce & Gabbana, i Jean-Michela Cazabata, dizajner cipela za brojne slavne zvijezde, uključujući Sarah Jessicu Parker, Scarlett Johansson i Kate Hudson.
S partnerom i investitorom Alvertosom Revachom službeno su pokrenuli brend u svibnju, ali to nije zaustavilo slavne ljepotice da ih razgrabe i prije nego što je prva kolekcija stigla na police.
Cipele su u rekordnom roku osvojile modnu scenu, što je poprilično impresivno s obzirom na to da su ime i cijela ideja o brendu nastali tek u siječnju. Tada su osmislili samo nekoliko pari cipela namijenjenih za predstojeće crvene tepihe. U Los Angelesu predstavili su ih nekolicini stilista, a u idućih tjedan dana crvenim tepihom prošetale su ih Saoirse Ronan i Malin Akerman.
Dizajnerski dvojac nije ni slutio da će u tako kratkom vremenu privući pažnju holivudskih ljepotica koje najbolje promoviraju odjeću i obuću.
Otada su se mogle primijetiti brojne zvijezde u obući brenda Aera. Glumica Emma Roberts nekoliko je puta nosila cipele s tim potpisom, a cipele ovog njujorškog brenda u svom ormaru imaju i Dylan McDermott, Amanda Hearst i Karolina Kurkova.
Najprodavaniji modeli definitivno su slingback sandale Alexandra, čija cijena iznosi 2630 kuna, vrlo sličan model Sally s nešto nižom petom (2490 kn) i slingback balerinke s neznatnom petom koje nose naziv Audrey (2290 kn).
'Kao veoma mladom i nepoznatom brendu, to nam daje jak kredibilitet', komentirala je sve veću potražnju za cipelama za crvene tepihe Tina Bhojwani.
Brend se smatra '110 posto samoodrživim', što znači da, umjesto da jednostavno neutralizira svoj utjecaj na okoliš, znanstveno ga mjeri uz pomoć certifikacijske kuće SCS Global Services, a zatim nadoknađuje za dodatnih 10 posto ulaganjem u pošumljavanje te projekte obnove vode i recikliranja plastike.
Iako je pozitivan utjecaj koji brend ima na okoliš veliki bonus u očima kupca, glavni razlog potražnje za Aerinim cipelama vrlo je elegantan, bezvremenski dizajn koji njeguje ovaj dizajnerski dvojac.