Poznat po ženstvenim odjevnim komadima i vještom spoju Istoka i Zapada, mađarski brend Szandre Sándor postao je omiljen među utjecajnim zvijezdama ulične mode, urednicima i damama s holivudske A-liste
Iako osnovan 2005. godine od strane dizajnerice Szandre Sándor tijekom njezina studija u Londonu, mađarski brend Nanushka relativno nedavno postao je svjetsko ime na modnoj sceni.
Rođena i odrasla u Budimpešti, Sandra je željela stvoriti modni brend kojim bi uspješno spojila zapadnjački i istočnjački stil odijevanja. 'Ono što me potiče kao dizajnera je ideja o stvaranju mosta između udaljenih kulturnih referenci iz različitih vremena i podneblja', priznaje dizajnerica koja se svakom kolekcijom trudi stvoriti ravnotežu i sklad u sukobu kultura.
Kako sama kaže, od djetinjstva je sanjala o karijeri dizajnerice. 'Uvijek sam znala da želim raditi u modnoj industriji. Moja majka osnovala je prvi mađarski brend dječje odjeće prije pada željezne zavjese. Odrastala sam okružena odjećom tako da je bavljenje modom za mene predstavljalo logičan odabir', otkriva Sándor .
Prvih sedam godina od osnutka brenda, Nanushka je svoju odjeću prodavala lokalnim potrošačima u Budimpešti da bi zatim počela prodavati svoje kreacije na međunarodnoj razini, prije ulaska u veću i vrlo uspješnu strategiju globalnog rasta.
Odjeća s potpisom mađarskog brenda Nanushka danas se prodaje u jednim od najpoznatijih modnih trgovina na internetu poput MyTheresa, Net-a-Porter, Liberty, Browns i Selfridges.
Godine 2016., Nanushka je službeno krenula u osvajanje svjetskog modnog tržišta postavši jedan od brendova koju su pod budnim okom pratili utjecajni članovi svjetske modne scene. U veljači 2018. godine, brend Nanushka svoju prvu kolekciju predstavio je u sklopu njujorškog Tjedna mode.
'Krajem 2016. godine moj životni partner Peter pridružio mi se u biznisu kao izvršni direktor brenda te smo na taj način stvorili obiteljski biznis. Odlučili smo nastaviti s ambicioznijom strategijom rasta koja je uključivala više globalne prisutnosti i potpuni rebranding u želji da stvorimo pravu modnu kuću', otkriva dizajnerica.
Njihova prezentacija modne linije Nanushka ključnim medijskim predstavnicima i modnim buyerima pokazala se velikim uspjehom kojeg Sandra do danas smatra svojim najponosnijim trenutkom u karijeri dizajnerice.
'Bila sam toliko zahvalna što sam svoj brend napokon imala priliku predstaviti kao cjelinu, a ne samo kao komade odjeće na vješalicama. Bio je to lijep i intiman trenutak koji mi je omogućio da pozovem ljude u svoj svijet. Nikada nismo pomislili da će ljudi tako dobro reagirati na ono što stvaramo i da ćemo dobiti podršku međunarodnih medija i utjecajnih osoba u modnoj industriji'.
Čak i ako se prvi put susrećete s imenom Nanushka, neke od svojih omiljenih zvijezda ulične mode zasigurno ste u jednom trenutku mogli ugledati u kreacijama s potpisom ovog mađarskog brenda. Utjecajne modne blogerice Camille Charriere, Caroline Issa, Lisa Aiken, Lucy Williams uz zvijezde s holivudske A-liste poput oskarovke Charlize Theron i tražene manekenke Gigi Hadid, samo su neka od slavnih imena koja čine vojsku obožavateljica kreacija s potpisom brenda Nanushka.
Ključ globalnog uspjeha
Strpljivost u rastu modnog biznisa dok nije bio u potpunosti spreman za natjecanje na globalnom modnom tržištu jedan je od glavnih razloga zbog kojih dizajnerica Sanzdra Sándor smatra da je brend Nanushka postao uspješan.
Osim toga Sandor ističe kako je kultura Budimpešte također doprinijela privlačnosti brenda: 'Mislim da je način i mjesto mog odrastanja uvelike utjecalo na moj osobni stil i putovanje u ulozi dizajnera. Vjerujem da se to najbolje vidi kroz moje kolekcije i žene koje odluče nositi moju odjeću se mogu povezati s mojom pričom. Uvijek se trudim stvoriti komade koji su neopterećeni i koji će mnogim damama predstavljati ključan komad u kolekciji u ormaru'.