DETALJI ČINE RAZLIKU

Ovaj dodatak s potpisom Victorije Beckham zaludio je modne ovisnice

06.02.2024 u 08:52

Bionic
Reading

Poput gospođe Miuccije Prade, bivša spajsica ima razloga za zadovoljstvo na račun prikupljenih podataka modne tražilice Lyst

Stigao je novi izvještaj Lyst Index, usmjeren na posljednji kvartal 2023. godine, a sudeći po njemu bivša spajsica ima razlog za sreću.

Njezin modni brend našao se u nekoliko kategorija. Iako se nije plasirao na Top 20 listu najpopuarnijih modnih brendova trenutka, okitio se titulom najvrućeg brenda, snažno se uzdigavši u posljednja tri mjeseca.

Kao jedan od razloga velikog uspjeha brenda Victorije Beckham, Lyst u novom izvještaju navodi dokumentarac o životu i karijeri njezina supruga, Davida Beckhama, koji je proteklog listopada debitirao na Netflixu.

U to vrijeme potražnja za komadima s potpisom Victorije Beckham značajno je porasla, što se posebice odnosi na njezin remen.

Bolji od njega na listi najpopularnijih komada u posljednjem kvartalu 2023. godine bila je samo torba Margaux s potpisom brenda The Row.

Naziva Frame Buckle zauzeo je visoko drugo mjesto, a Lyst je kao drugi najpopularniji artikl Victorije Beckham naveo danas viralnu majicu s natpisom 'Moj tata je imao Rolls Royce'.

Remen Victorije Beckham Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Spomenuta majica nastala je kao rezultata scene iz Netflixovog dokumentarca u kojoj Vicky priznaje (na nagovor supruga) da ju je otac 1970. vozio u školu u Rolls Royceu. Kada je puštena u prodaju, rasprodala se u svega nekoliko sati.

Razlog velikog uspjeha remena Victorije Beckham na modnoj sceni leži i u činjenici da predstavlja pristupačno rješenje za sve one ljubitelje mode sa ograničenim budžetom.

Remeni, a osobito dizajnerski, postali su novim statusnim simbolom koji s polica trgovina nestaje brzinom svjetlosti.

  • +3
Tanki remeni Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Od Triomphe remena s potpisom po Celinea pa sve do rasprodanog remena Kelly s potpisom luksuzne kuće Hermes, ovaj modni dodatak postao je novim billboard plakatima za dizajnerske brendove.

Možda djeluje kao sitnica (i živi pod kategorijom ‘mala kožna galanterija’), no u svijetu u kojem najtraženiji sada koštaju više od 2000 eura, remeni dolaze sa sve većim cijenama.

Poimanje remena kao statusnog simbola po mnogima je počelo prije pet ili više godina lansiranjem Guccijeva remena Marmont, s kopčom zlatnog sjaja i u obliku dvostrukog slova G. O njegovoj popularnosti na modnoj sceni dovoljno govori podatak da se do sada osam puta pronašao na listi najpopularnijih komada prema istraživanju Lysta.