Na krilima modela Horsebit s potpisom talijanske modne kuće Gucci, klasične cipele loaferice posljednji su put veću popularnost uživale 2015. godine, a ovoga proljeća ponovno imaju jednu od ključnih uloga na modnoj sceni
Nakon što je talijanski dizajner Alessandro Michele preuzeo funkciju kreativnog direktora modne kuće Gucci, klasične lofaerice naziva Horsebit postale su sveprisutne cipele sezone, no posljednjih godina ova obuća pomalo je bila u drugom planu.
S novom proljetnom sezonom u punom zamahu, loaferice ponovno uživaju jednu od vodećih uloga u svijetu mode, o čemu dovoljno svjedoči bogata ponuda istih na policama trgovina.
Modeli loaferica s potpisom vodećih dizajnerskih brendova, poput talijanske Prade, već su uspjele osvojiti naklonost svjetskih zaljubljenica u modu, a verzija s potpisom francuske modne kuće Chanel nije daleko od dobivanja titule najpoželjnijeg modela loaferica s dizajnerskim potpisom.
Predstavljene u sklopu aktualne kolekcije kuće na pariškom Tjednu mode zaokupile su pažnju modnih ovisnica, točnije verzije s istaknutim zlatnim logotipom brenda.
Navedeni model francuska modna kuća Chanel predstavila je u nekoliko boja uključujući bijelu, kremastu i plavu uz standardnu crnu, a da je uistinu riječ o popularnom modelu klasičnih cipela loaferica dovoljno govore stajlinzi street style zvijezdi koje viđamo na društvenim mrežama.