Atraktivna premijera koju su nam Francuzi pripremili za autosalon u Pekingu ipak se neće zvati DS9, kako se nagađalo, već Numero 9
Novi automobil, nakon koncepta Metropolis, nastavak je Citroenovog poigravanja premium klasom. Premda je Numero 9 manji od spomenutog koncepta te ima karoserijski oblik takozvanih 'shooting brakeova', ipak je s 4,93 m dužine, 1,94 m širine i s tri metra međuosovinskog razmaka veći od Mercedesove E-klase.
Dizajn automobila, doduše samo vanjski, možete bolje proučiti u našoj fotogaleriji, a što se tehničke strane priče tiče, u Citroenu ističu kako je kao pogon korišten hibridni benzinsko-električni sklop sačinjen od turbobenzinca i elektromotora.
1,6-litreni četverocilindraš, nastao u suradnji s BMW-om, pogoni prednje kotače sa 225 KS i 275 Nm, dok je za stražnju osovinu zadužen elektromotor sa 70 KS i 200 Nm. U potpuno električnom režimu, s jednim punjenjem koje traje tri i pol sata, Numero 9 navodno prevaljuje 50 kilometara.
S oba motora upogonjena u cilju najboljih performansi, Citroenov koncept do stotke sprinta za 5,4 sekundi te juri 244 km/h.
Francuzi su zasad još nijemi po pitanju serijske proizvodnje, no ne bi nas iznenadilo da automobil luksuzniji od DS5 dočekamo prije nego kasnije.