Već više od jednog desetljeća, standard za kul ženske traperice bile su uske skinny traperice. Ono što je nekoć nosilo kul status, međutim, danas se nalazi na modnim marginama uslijed rasta popularnosti, po mnogima, ružnog retro modela traperica
Jedan od najupečatljivijih SNL skečeva svih vremena svakako je lažna reklama za takozvani mom jeans s komičarkama Tinom Fey, Amy Poehler Rachel Dratch i Mayom Rudolph u glavnim ulogama.
Riječ je o retro modelu traperica izrazito visokog struka koji se često povezuje s modom 90-ih.
SNL pripovjedač u spomenutom skeču urnebesno objašnjava trend riječima: 'ovaj Majčin dan majci nemojte pokloniti bočicu parfema. Dajte joj nešto što govori: 'više nisam žena, sada sam majka'.
Komičarke SNL-a, međutim, nisu ni bile svjesne činjenice da će upravo ovaj model retro traperica danas sloviti za najpopularniji denim-trend.
Poslovna publikacija Quartz nedavno je objavila opsežan tekst o rastu popularnosti mom jeansa ove sezone, uz neočekivane statističke podatke. 'Polyvore, trgovački usmjerena društvena mreža, tvrdi da je potraga za terminom mom jeans u razdoblju od listopada 2015. do svibnja 2016. porasla za 250% u odnosu na isti period prošle godine', izvještava Quartz.
Osim kod kupaca, ovaj denim-trend iznimno je popularan i među trgovcima. Quartz je povodom istraživanja kontaktirao analitičku tvrtku Edited s ciljem dolaska do novih podataka na temu mom jeansa. 'Lipanj je bio najveći mjesec za nove modele mom jeansa otkad se trend nanovo pojavio na sceni oko srpnja 2014. godine.'
Podaci dovoljno govore u korist ovog retro modela koji, nasreću, danas stiže u modernim verzijama, glađoj i laskavoj formi, naspram modela prikazanih u legendarnom SNL skeču.