Možda smo dočekali kratke rukave, lepršave haljinice i sandale, no to ne znači da ne možemo baciti oko na trendove koji će uslijediti i nakon proljetno/ljetne sezone. Kada je riječ o torbicama, modni vizionari su za 2019. godinu pripremili nekoliko ključnih trendova od kojih neki već vladaju gradskim ulicama. Ove godine svaka živuća trendseterica žudjet će za ovih šest modela
1. Torbe od umjetnog krzna jarkih boja
Nadolazeće zime krznene torbe dobit će posebnu pozornost, a ako ste već prošle zime uložili u ovakvu ljepoticu od umjetnog krzna, veselit će vas saznanje da će se nositi i tijekom cijele 2019.
2. Kovčeg-torbica
Otkako je Louis Vuitton predstavio svoju skupocjenu kovčeg-torbicu, high street brendovi vrlo brzo su prihvatili igru i u svoju ponudu uvrstili slične modele.
3. Monokromatske torbe
Znamo da je J.W. Anderson kralj u dizajniranju luksuznih torbi, a njegove monokromatske torbe iz zadnje kolekcije posve su nas osvojile te smo sigurni kako će ubrzo osvojiti i srca brojnih trendseterica diljem svijeta.
4. Torbice s ručkom
Omiljena torbica kraljice Elizabete II - torba s drškom - posljednjih sezona prestigla je popularnost svih drugih modela i postala najtraženiji modni dodatak, a Marc Jacobs je ove ljepotice uvrstio u svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2019. i time produžio njihovu vladavinu.
5. Retro torbe za rame
U modnom svijetu dogodio se veliki povratak 80-ih. Osim trapezica, kariranog uzorka, efektnih printova i samta koji su vladali protekle zime, na velika vrata vraćaju se retro torbice koje se nose na ramenu, baš poput onih koje je na tjednu mode predstavila modna kuća Prada.
6. Slamnate torbe s izvučenim krajevima
Slamnate torbe definitivno su modni dodatak koji je obilježio posljednje dvije ljetne sezone, a groznica za ovim torbama vladat će i tijekom cijele 2019. godine. Modni brend Jacquemus, poznat po pomaknutim cipelama s neobičnim petama, predstavio je na tjednu mode slamnate torbe s izvučenim krajevima koji podsjećaju na resice i na taj način popularnim cekerima dao posve novu dimenziju.