Casual način odijevanja kojem je zasigurno vjetar u leđa dala i globalna pandemija, nikad nije bio popularniji, a nezamisliv je bez najvažnijeg komada - tenisica
Ako i vi obožavate tenisice i planirate se uskoro počastiti te spremni dočekati proljeće, zanimat će vas kakvi će se modeli nositi u nadolazećim mjesecima.
Tenisice su odavno prevazišle svoju prvobitnu ulogu, obuće za slobodno vrijeme ili sport i danas su temeljni komad koji fashionistice poput npr. Ane De Armas, Jessice Albe ili Carmen Gimeno vješto kombiniraju s haljinama, suknjama, traperom...
Njihova bezvremenost i svestranost učinila ih je must have obućom koju rado nosimo u svakim prigodama.
Stylight koji se bavi navikama kupaca analizirao oko 160 milijuna korisnika te je došao do zanimljivih podataka.
Najpopularnije tenisice koje će ove godine biti najtraženije su modeli retro stila nadahnuti 90-ima poput onih brenda New Balance koji obožavaju brojne slavne trendseterice poput Kaie Gerber, Emily Ratajkowski, Kendall Jenner, Hailey Bieber... Spomenute tenisice bilježe porast pretraživanja od čak 94 posto u odnosu na veljaču prošle godine!
Drugi trend koji rapidno raste je pomalo neočekivan - radi se o plaftorma tenisicama, a takve modele već u svojoj ponudi imaju i high street brendovi, ali i luksuzni brendovi poput Prade. Da im vrtoglavo raste popularnost dokazuje i podatak da se pretražuju 72 posto više u odnosu na veljaču 2021.
Ne treba zaboraviti ni na udobne i svestrane tenisice naglašenog sportskog dizajna - ovakvi modeli postaju nova omiljena obuća čak i izvan teretana i sportskih terena. Googleova pretraživanja za ovakve modele porasli su za 33 posto u odnosu na veljaču prošle godine.
Četvrti trend vezano uz sportsku obuću ove je godine usmjeren na tzv. održive modele koja današnjim kupcima postaju sve više prioritet. Poznati održivi brend tenisica Veja zabilježio je porast pretraživanja od 31 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Još jedan trend za ovu godinu su tenisice pastelnih boja, a ove cipele u skladu s proljetno/ljetnom sezonom bilježe porast zanimanja od 23 posto.