Jedna od najpoznatijih, fikcijskih ikona stila je Carrie Bradshaw, junakinja iz serije 'Seks i grad', čije su kombinacije bile i ostale neiscrpna modna inspiracija. Bila je iskonska trendseterica, ona koja nije slijedila trendove već ih stvarala, bila da je nosila onu famoznu Chanelovu košulju naopako odjevenu ili manolice Hangisi, koje su dan danas predmet želja brojnih žena. A čini se da je Carrie i u 2021. modna influncerica broj jedan, barem kad su torbe u pitanju
Prema Rebagu, jednoj od najvećih svjetskih second hand trgovina, Fendijeva Baguette torba, koju je Carrie smatrala gotovo svetom i za čiju je popopularizaciju velikim dijelom i sama zaslužna, bila je jedan od najtraženijih artikala (u toj trgovini) u ovoj godini. Ti su podaci izašli na vidjelo u Rebagovom godišnjem izvješću, a u kojem su podaci dobiveni uz pomoć programa umjetne inteligencije Clair, što je akronim za Comprehensive Luxury Appraisal Index for Resale.
Godišnje izvješće pokazao je da je Fendijeva kultna torba bila jedan od najtraženijih predmeta, što je zapravo impresivan podvig kada se uzme u obzir Rebagov opsežan inventar luksuznih dodataka. Za ponovnu potražnju za ovom torbicom glavni krivac je serija 'And Just Like That', reboot kultnog 'Seksa i grada', koji u fokus ponovo stavlja stil Carrie Bradshaw, pa samim time i torbu Fendi Baguette, koju je proslavila, a koja se na modnom tržištu pojavila 1997.
Diorova legendarna torba Lady Dior, model nastao 1995, bila je druga najtraženija torbica tijekom 2021, a nju je potaknula još jedna serija, preciznije reboot kultne teen serije 'Tračerica' (Gossip Girl).
'Tračerica 2.0' navela je obožavatelje da se prisjete stila Blair Waldorf, a svi oni koji su pratili ovu seriju dobro znaju da je brineta s Upper East Sidea jako voljela ovaj luksuzni Diorov model.
Osim te dvije torbice, primjetan je imeteorski uspon brenda Bottega Veneta. Rebag je naveo nekoliko razloga za uzlaznu mobilnost ove luksuzne talijanske modne kuće. Prvi je svakako mladenački rebranding brenda pod vodstvom novog kreativnog direktora Daniela Leeja, koji se okrenuo prema milenijalcima i generaciji Z. Zanimljiv je i njihov nekonvencionalan pristup marketingu koji je također zaslužan za uspon marke, naime Lee nije dopustio gostima korištenje mobitela na reviji za proljeće/ljeto 2021, a izbrisan je i Instagram profil u korist vlastitog digitalnog časopisa.
Prema Rebagovim predviđanjima Bottega Veneta imat će veliku ulogu na budućem tržištu luksuza. 'Pretpostavimo da Lee nastavi stvarati poželjne torbice kao što su Pouch i Cassette Crossbody, a Bottega Veneta strateški određivati svoje cijene i zalihe. U tom slučaju predviđa se da će se ova talijanska modna kuća približiti Dioru, Chanelu i Louis Vuittonu na ljestvici vrijednosti marke', stoji u Reebagovom izvješću.