Nakon što je preuzeo funkciju kreativnog direktora modne kuće Givenchy, dizajner Matthew M. Williams uspio je stvoriti torbu koja bi se narednih mjeseci mogla pohvaliti statustom ‘it’ modela na modnoj sceni
Prošlog listopada dizajner Matthew M. Williams uputio se u Pariz kako bi svijetu otkrio svoju debitantsku kolekciju otkako je imenovan novim kreativnim direktorom modne kuće Givenchy u lipnju 2020. godine.
Među siluetama kolekcije proljeće-ljeto 2022. u živim bojama, karakterističnoj monokromatskoj paleti Matthewa M. Williamsa i eksperimentalnim dodacima, ističe se jedna torba koju je moguće nositi od jutra do mraka, a nosi naziv Kenny.
Vještinu pretvaranja jednostavnih detalja u stvarni predmet žudnje, dizajner Matthew M. Williams već je imao priliku dokazati, a za torbicu Kenny inspirirao se prepoznatljivim pariškim amblemom, ljubavnim lokotima na pješačkom mostu Pont des Arts. Ovaj detalj Wiilams je na torbici Kenny predstavio u formi kopče ili jednostavnog, delikatnog ukrasa.
Maksi ili mini verzija torbice Kenny, crna ili u boji, sa svojim prepoznatljivim ručno drapiranim naborima, predstavlja idealnog svakodnevnog suputnika,a modna biblija Vogue proglasila ju je najboljom modnom investicijom trenutka. Uz klasične verzije torbe predstavljena je i inačica od organza svile izrađene u tehnikama visoke mode po kojoj je poznata modna kuća Givenchy, te varijanta u potpunosti presvučena šarenim šljokicama, kao stvorena za noćne izlaske i svečana događanja.
Od 25. veljače dostupna u prodaji, torbica Kenny nesumnjivo će zaokupiti pažnju modnih ovisnica svojom mješavinom detalja u duhu visoke mode i dizajnom inspiriranim trendovskim stilom odijevanja s početka milenija.