Suočena s padom broja posjeta zbog globalne ekonomske krize, ali i nezahvalnom reputacijom koju uživaju, turistička zajednica Pariza savjetovala je svojim stanovnicima da se što više smješkaju
Broj turista u Parizu pao je za 17 posto od siječnja ove godine, pokazale su službene statistike. Da bi se usporio pad i povećali prihodi, turistička zajednica postavila je na najfrekventnija mjesta u Parizu štandove s 'nasmiješenim ambasadorima' koji su zaduženi za toplu dobrodošlicu turista.
Također, stotinu rolera i skejtera formiralo je divovski osmijeh na Place Vendomeu u centru grada. 'Moramo poraditi na jednostavnim porukama. Ništa ne govori više od osmijeha', rekao je Paul Roll, glavni čovjek turističke zajednice Pariza.
Istraživanje koje je u svibnju obavila web stranica TripAdvisor specijalizirana za putovanja, pokazalo je da je Pariz najprecjenjeniji grad u Europi, da ima najveće cijene i najneljubaznije stanovnike.
Stoga su turistički djelatnici zaključili da je za spas sezone potreban angažman svih Francuza. 'Ako želimo da turizam, koji generira više od dva milijuna radnih mjesta, ostane glavni ekonomski sektor, onda ga svi moraju poduprijeti, turistički djelatnici, predstavnici vlasti, ali i cjelokupno francusko stanovništvo. Stvar je u tome da ne smijemo američkom turistu u Parizu neljubazno odgovarati na pitanje, a Englezu izgubljenom u sjevernoj Francuskoj nestrpljivo trubiti iz automobila', rekao je Daniel Fasquelle, osnivač turističke udruge.