U reklami muškarac i žena opremaju svoj vrt novim namještajem, ali im patuljci odluče narušiti planove jer im smeta promjena. No muškarac i žena žestoko uzvraćaju te na kraju unište sve patuljke uz pomoć vrtnog namještaja
Ikeina reklama u kojoj se muškarac i žena na vrlo nasilan način obračunavaju s vrtnim patuljcima izazvala je brojne pritužbe britanskih gledatelja. Kako je izvijestila organizacija Advertising Standards Authority, ljudima smeta nasilje u reklami koje je, kako kažu, neprikladno za djecu te potiče nedruštveno ponašanje.
U reklami muškarac i žena opremaju svoj vrt novim namještajem, ali im patuljci odluče narušiti planove jer im smeta promjena. No muškarac i žena žestoko uzvraćaju te na kraju unište sve patuljke uz pomoć vrtnog namještaja.
Unatoč prijavama, u ASA-i ističu da neće poduzimati konkretne akcije jer, kako kažu, ne mogu djelovati na svaku optužbu: 'Razumijemo da se reklama ne sviđa svima, ali ne mislimo da potiče nasilje i nedruštveno ponašanje.'
U Ikei pak navode da nema ništa sporno u njihovoj reklami: 'Mislimo da je naša reklama simpatična te da zapravo pokazuje ljudima kako lako i jednostavno mogu promijeniti izgled svojih vrtova i okućnica, baš kao i svake druge unutarnje prostorije.'
Postoji mogućnost da su Britanci posebno osjetljivi na patuljke jer su oni za njih mitska bića i dio su njihove vrtlarske tradicije. Najviše pritužbi upravo je i došlo od članova vrtlarskih udruga kojima se ne sviđa to što se u reklami tako loše odnose prema omiljenim im figuricama.