NIJE ZA PLAŠLJIVCE

Pogledajte Hyundaijevu reklamu zabranjenu zbog morbidnosti

24.08.2011 u 13:56

Bionic
Reading

Protivili se mi tome ili ne, cenzura je još uvijek sastavni dio medijskog izvještavanja, što ima svoje prednosti i mane

Vjerujemo da nitko ne želi vidjeti necenzurirane fotografije prometnih nesreća, a i izloženost lascivnim sadržajima u takozvanim reality programima trebala bi biti rezervirana isključivo za punoljetne osobe, no što je s reklamama?

Oglašavanje samo po sebi teži šokiranju, no ne događa se svaki dan da automobilska reklama bude zabranjena za prikazivanje zbog – morbidnosti. Upravo su ovo učinili Danci kojima se oglas za Hyundaijev novi Veloster učinio, ahem, nedovoljno komercijalnim.

Nećemo vam pokvariti iznenađenje, no recimo samo to da su Danci mogli sačuvati svoj kredibilitet liberalne nacije i da su Hyundaijevu reklamu zabranili na temelju neke druge osnove, primjerice – prikazivanja očitih nedostataka kao prednosti.