ROCKY KAO INSPIRACIJA

Pokušajte Hyundaiju reći da je nešto nemoguće

31.01.2012 u 15:16

Bionic
Reading

Proizvođači automobila znatan dio budžeta izdvajaju za oglašavanje, no čini nam se da najveći dio tog kolača ode na promotivne materijale koji će se emitirati za vrijeme finala američkog nogometa, poznatijeg kao Super Bowl

Nema tog proizvođača automobila koji neće spiskati milijune kako bi njegova reklama bila najbolja.

Prošle godine lovorikama se okitio Volkswagen promotivnim spotom koji možete pogledati ovdje. Investicija se Nijemcima višestruko isplatila budući da je u samo jednom danu posjećenost njihovim internetskim stranicama porasla za čak 480 posto, a zapis je u međuvremenu postao viralan te ga je na YouTubeu pogledalo gotovo 50 milijuna ljudi.

Sličnom rezultatu vjerojatno se nada i Hyundai koji je inspiraciju za svoj promotivni video 'Svi za jednog' izvukao iz kultnog američkog filma - Rocky.

U video isječku koji možete pogledati u nastavku ekipa iz Hyundaija podupire jednog od svojih članova pjevušeći mu zborno 'Gonna Fly Now'. Hyundaijev doseg tim je veći kad se u obzir uzme da je gotovo 200 aktera ovog videa uistinu zaposleno u Hyundaiju te su prošli glasovne vježbe kako bi mogli sudjelovati u njegovu stvaranju.

Pogledajte.