Na čelu s kreativnim direktorom Anthonyjem Vaccarellom, francuska modna kuća Saint Laurent angažirala je glazbenu ikonu kao zaštitnog lice svoje nove kampanje
Slavna Diana Ross pojavila se na dvije zapanjujuće crno-bijele fotografije nastale pred objektivom fotografa Davida Simsa.
Na jednoj fotografiji pozira u pripijenoj crnoj haljini s detaljem golih ramena i halter ovratnikom, dok ju druga prikazuje umotanu u crni krzneni šal.
Živuća legenda podijelila je jednu od fotografija na svojoj Instagram stranici u utorak, privukavši svojih 713.000 obožavatelja.
Njezina podjednako slavna kći, glumica Tracee Ellis Ross, među prvima je lajkala i komentirala objavu i napisala 'Nitko kao ti!!! NITKO!!! Jednostavno najljepša.'
Tracee (51) također je podijelila fotografiju iz kampanje na svom osobnom Instagram profilu, napisavši: 'Moja mama je vatra! U nadi da ću ostariti u ovom smjeru.'
Francuski Saint Laurent ovim potezom pridružio se brojnim brendovima koji za lica svojih modnih kampanji odabiru poznate seniorke. Španjolski Loewe krajem prošle godine nema koga nije oduševio kampanjom u kojoj jednu od glavnih uloga ima zvijezda serije 'Downton Abbey' i filmova o čarobnjaku Harryju Potteru, 88- godišnja Maggie Smith.