Nakon što je na crvenom tepihu ovogodišnjeg izdanja filmskog festivala u Cannesu prošetala u raskošnoj haljini s potpisom talijanskog dvojca Dolce & Gabbana, isti ju je odlučio učiniti zaštitnim licem svoje nove modne kampanje
Kreacije koje slave žensku figuru utkane su u modni DNK Domenica Dolcea i Stefana Gabbane – dizajnerskog dvojca koji za vlastite kampanje nerijetko angažira rasne ljepotice poput Monice Bellucci i Sofije Vergare.
Zadatak reklamiranja svojih kreacija dodijelili su još jednoj slavnoj ljepotici u nizu, 63- godišnjoj Sharon Stone.
Svega nekoliko dana uoči novog izdanja Venecijanske Mostre, zvijezda 'Sirovih strasti' za poznati talijanski dvojac snimila je modnu kampanju na nekoliko lokacija u Veneciji, uključujući Trg svetog Marka, a sasvim očekivano tog je dana postala glavna atrakcija.
Slučajne i namjerne prolaznike u Veneciji, Sharon je oduševila izdanjem u pripijenoj, crnoj haljini s rukavima od tila te prepoznatljivim dodacima s potpisom Dolce & Gabbana, a spomenuto izdanje potom je zamijenila zavodljivim kompletom u znaku korzetnog topića.