U ljetnim mjesecima redovito se nalaze na samom vrhu lista najpoželjnijih modnih komada, a na račun bezvremenskog statusa koji na modnoj sceni imaju anatomske natikače brenda Birkenstock brojni su se odlučili okoristiti
Koračanje u anatomskim natikačama s potpisom Birkenstocka brojnim je ženama postalo nezaobilazno u ljetnim mjesecima, a u pogledu udobne otvorene obuće danas gotovo da nemaju ozbiljniju konkurenciju na modnoj sceni.
Visok status koji ove kultne sandale uživaju na modnoj sceni prepoznao je i francuski milijarder Bernard Arnault.
U veljači prošle godine obitelj Arnault postala je većinskim dioničarom Birkenstocka, čija procijenjena vrijednost iznosi četiri milijarde eura, a tim činom ovaj nekoć obiteljski brend iz Njemačke postao je dijelom francuske modne grupacije LVMH, u čijem se vlasništvu nalaze modne kuće poput Diora, Givenchyja i Celinea.
Od globalne popularnosti prepoznatljivih natikača Birkenstock odlučili su profitirati brojni brendovi. Uz bok pristupačnim high street trgovinama, renomirani dizajneri iz sezone u sezonu nude verzije ravnih sandala koje karakteristikama poput kopči na remenčićima neodoljivo podsjećaju na Birkenstockov proslavljeni model Arizona.