Boho chic stil nastavlja dominirati modnom scenom, a brojne ljubiteljice ove ženstvene estetike dolaze na svoje ponovnim lansiranjem omiljenih torbi s početka milenija
Chemena Kamali, kreativna direktorica modne kuće Chloe, ovog je proljeća unijela pravu pomutnju svojom novom kolekcijom kojom su prevladavale haljine i suknje romantičnih detalja, a sada je red došao na torbe, koje u zimskim mjesecima postaju favoriti boho chic estetike.
'Ovako lijepu reviju dugo nisam vidjela. Bilo je kao da je garderoba iz mojih snova bljesnula preda mnom. Bilo je nostalgično, u duhu brenda 2000-tih', rekla je nakon ove sad već povijesne revije glumica Sienna Miller za Vogue.
Boho chic stil zaludio je modnu scenu
Upravo je ona postala svojevrsno zaštitno lice boho chic stila. Njene košulje sa čipkom i volanima, suknje u retro stilu i haljine s izvezenim mašnama, redom simboli ove estetike, zaludili su modne zaljubljenice, kojima nije trebalo dugo da i same nakrcaju ormaru sličnim prelijepim komadima odjeće.
No, u doba godine, kada tanke i lepršave haljine nisu opcija iz snova, na scenu stupaju vintage torbice. Šarmantna retro estetika sve je što je potrebno da se idealno uklope u svaki stajling i učine ga neodoljivo romantičnim i s dobrom dozom visokog stila.
Sve zasluge idu Chemeni Kamali
Upravo na tu kartu zaigrala je Chemena Kamali, i još jednom pogodila. Naime, pod njenom paskom, Chloe je ponovno izdao omiljene retro torbe s početka milenija, obilježene efektnim kopčama te formom koja je u jednakoj mjeri praktična i zanosno elegantna.
Dva modela izazivaju najviše žudnje: Silverado i Paddington, koje su modne ikone i slavne ljepotice nosile kao must-have modni dodatak u ranim 2000-tim godinama.
Ovu najpopularnije vintage torbe brenda Chloe
Chloeinu torbu Paddington proslavila je svojedobno Halle Berry, koja je omiljenim srebrnim modelom iz dana u dan obogaćivala svoje casual stajling. Ovaj model lansiran je 2005. godine i momentalno postao ogroman hit. Među brojnim slavnim imenima nosile su ih Lindsay Lohan, Jennifer Lopez, Christina Aguilera, Nicky Hilton, Katy Perry, Megan Fox...
Napravljena je o kože, dolazi u više dimenzija, a najpopularnije su one u tonovima sive (srebrne) i smeđe. Karakterizira je prepoznatljiv lokot s ključićem na kojem piše ime brenda. Prodaje se za oko 800 eura.
Drugi najpopularniji model je Silverado, s prepoznatljivim prednjim remenom s gumbićima i ušivenim kožnim trakama duž poruba. Može pronaći i za manje od 650 eura, a nakon što ju je početkom milenija učestalo nosila upravo Sienna Miller, koja je sasvim sigurno jedva čeka izvaditi iz ormara, za očekivati je i njen veliki povratak u narednim mjesecima.
Tu je i minimalistički model Paraty, od brušene kože i elegantnih zlatnih detalja (oko 500 eura), a u ponudu se vraća i jedna od najluksuznijih torbi brenda - Kerala, koju ćete teško pronaći ispod 1000 eura.
Ogroman skok u potražnji
'Ljudi se iznova zaljubljuju u Chloe, koji pod Chemenom Kamali ima ženstveni identitet i luksuzni boho chic stil', pojasnila je suosnivačica Vestiaire Collectivea i modna direktorica Sophie Hersan za Vogue. To najbolje potvrđuje podatak da su se pretrage torbi ovog brenda povećale za visokih 220% u posljednje dvije godine.