BIPA FASHION.HR

Predstavljamo najiščekivaniju kampanju godine

26.09.2018 u 10:15

Bionic
Reading

Bipa fashion.hr, nacionalni tjedan mode, koji se ove sezone održava od 19. do 27. listopada, ususret uzbudljivoj modnoj jeseni predstavlja službenu kampanju. I dok modna groznica svjetskih tjedana mode polagano završava, počinje uzbuđenje pred najveći modni događaj u regiji, koji će u Zagrebu okupiti najjača dizajnerska imena. Dugogodišnja suradnja modne platforme s poznatim fotografom Franjom Matkovićem i ove je sezone rezultirala vizualima koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim

Prepoznatljiva modna kampanja dva puta godišnje najavljuje program i koncept tjedna mode, a jedno je sigurno, ove sezone moda se vraća svojim korijenima. Bez previše intervencije, u fokusu je estetika i individualizam kao najjači stilski potpis. U vrijeme kad je u modi sve dopušteno, granice pomiču oni koji se usude biti svoji i originalni. Hrvatska modna scena s nestrpljenjem svake sezone iščekuje kampanju koja obilježi sezonu, a ususret 27. izdanju Bipa FASHION.HR-a, konačno su otkrivene fotografije i video kampanja. Perfekcionistički kadrovi i na fotografijama i u videu, nastali su posebnom tehnikom snimanja kroz prizmu koja ostavlja brojne mogućnosti interpretacije.

'Fotografija kao medij je najčešće vrlo detaljna i precizna. Vrlo jasno se vidi u što gledate i iako svatko ima vlastiti doživljaj iste fotografije, zbog svog realnog prikaza ona ostavlja jako malo prostora za reinterpretaciju. U ovoj kampanji smo se pokušali malo odmaknuti od toga i otišli smo u smjeru eksperimentalnog i apstrakcije. Cilj nam je bio kreirati vizuale, koji će izgledati kao da su scene iz snova i koji će gledatelju ostavljati više prostora za vlastitu interpretaciju. Želja nam je da pobuđuju više pitanja nego što daju odgovora', opisao je svoju inspiraciju za ovu kampanju fotograf Franjo Matković. Snažne i ekspresivne vizuale, prati jednako tako dinamična video kampanja koja evocira pomalo drsku, modernu i izazovnu modnu priču.

Kampanja za Bipu fashion.hr Izvor: Profimedia / Autor: Franjo Matković

U glavnoj ulozi Bipa fashion.hr kampanje ove su sezone prekrasna Leonarda Zeba (Talia model) te poznata slovenska manekenka Katja Kaštrun (IM Studio Model Management). Makeup je djelo vrhunskog Saše Jokovića, voditelja makeup tima u suradnji sa službenim sponzorom L'Orealom, koji je za ovu kampanju osmislio nevjerojatno bajkovite kreacije kako bi dočarao nestvarnu ljepotu protagonistica. Za frizuru manekenki je bila zadužena Katica Topčić, kreativna direktorica Kevin Murphyja, službenog sponzora na tjednu mode Bipa fashion.hr. Styling u kampanji za sezonu jesen/zima 2018./2019. djelo je iskusne stilistice Ane Nikačević.

Lansiranje službene kampanje najavljuje skori tjedan mode koji će se održati na čak dvije lokacije. Uz tradicionalni Zagrebački velesajam i Paviljon 8, dizajneri će svoje kolekcije prikazati i u kultnom prostoru Studentskog centra. Ovo su samo neki od noviteta koji očekuju publiku u bogatom programu tjedna mode na kojem će se predstaviti poznata dizajnerska imena: Ivica Skoko (pod pokroviteljstvom Perwolla), Robert Sever (u suradnji s Noelle brandom), IK Studio (u partnerstvu s Philipsom) koji obilježava čak 15 godina rada. U službenom programu svoje će kolekcije predstaviti i Marina Design, BiteMyStyle by Zoran Aragović, KLISAB, Ana Maria Ricov, Morana Krklec, Unaesthetik, Jelena Holec, Mateyaneira, Twins (pod pokroviteljstvom branda CCC), a velika novost bit će nastup londonske dizajnerice hrvatskog podrijetla Staše Randall, koja će kolekciju svog branda Staša Design prvi put predstaviti u Hrvatskoj.