Iako je vrijeme recesije, neke kompanije zaključile su da je vrijeme za povećanje, ali ne za povećanje posla, već za povećanje veličina odjeće za tinejdžere
Naime, želeći udovoljiti zahtjevima tržišta, neke američke tekstilne kompanije koje se bave proizvodnjom odjeće za tinejdžere odlučile su uvesti nove, veće brojeve.
Primjerice, modna kompanija Forever 21's i Faith 21 uvest će veličine XLL te XLLL, koje do sada nisu bile tako česte.
'Dulje vrijeme imamo veličinu XL i odjeća ove veličine rasprodala bi se u veoma kratkom vremenu, a kupci traže i veće brojeve pa smo odlučili odgovoriti na potražnju. Ne nosi većina S, M ili L veličinu', zaključili su u jednoj tekstilnoj tvrtki.
I istraživanja su na strani većih brojeva. Pokazalo se da je u zadnjih 20 godina broj pretilih tinejdžera u dobi od 12 do 19 godina porastao s pet posto na čak 17,6 posto.
Ulaganje u veće brojeve pokazalo se uspješnim usprkos recesiji. Modna industrija za tinejdžere danas je vrijedna oko dvije milijarde dolara, a pretpostavlja se da bi uvođenjem većih brojeva vrijednost mogla porasti na četiri ili čak pet milijardi dolara.
Iako smatraju da je vjerojatno ljepše kupovati odjeću svoje veličine nego se uvlačiti u premalenu ili onu skrojenu za dečke, iz američke Nacionalne agencije protiv pretilosti dodaju i ovo: 'Da, za kapitaliste ovo je pametna poslovna odluka. No kakva je to odluka za osobe koje kupuju ove brojeve? Poruka koja se ovime šalje tinejdžerima je da je važnije paziti na ono što odijevamo, nego na ono što jedemo, a to je strašno!'