MODNA KAMPANJA

Proljeće nikad nije izgledalo ljepše zahvaljujući novoj kolekciji domaćeg modnog brenda Klisab

15.03.2021 u 13:09

Bionic
Reading

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, domaći dizajnerski dvojac koji stoji za brenda Klisab, predstavljaju kampanju za aktualnu sezonu Proljeće 21

Klisab, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com.

Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, Klisab torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.

Klisab kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je posmatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta.

Klisab Proljeće 21
  • Klisab Proljeće 21
  • Klisab Proljeće 21
  • Klisab Proljeće 21
  • Klisab Proljeće 21
  • Klisab Proljeće 21
    +6
Klisab Proljeće 21 Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka.

Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode. Takvom intuitivnom promjenom pozicije Klisab osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz.

Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.