Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, domaći dizajnerski dvojac koji stoji za brenda Klisab, predstavljaju kampanju za aktualnu sezonu Proljeće 21
Klisab, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com.
Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, Klisab torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.
Klisab kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je posmatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta.
Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka.
Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode. Takvom intuitivnom promjenom pozicije Klisab osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz.
Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.