Vis A Vis, proljeće 2013.
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nikola Zoko
Vis A Vis, proljeće 2013.
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nikola Zoko
Hrvatski modni brand Vis A Vis ima novu proljetnu kolekciju, a ovaj put su, osim dječje, ponudili i kolekciju za mladež. Zaštitno im je lice pjevačica Neda Parmać s kojom su snimili i ovu razigranu modnu kampanju
Popularna pjevačica Neda Parmać dobro će zapamtiti 2013. godinu: glazbena karijera ide uzlaznom putanjom, njezini singlovi postaju hitovi, postat će mama, ali je i zaštitno lice popularnog hrvatskog modnog branda Vis A Vis. Upravo veselu Nedu stručni je tim brenda Vis A Vis odabrao kao zaštitno lice za ovu godinu želeći pokazati kako nakon dječjih kolekcija stvaraju i one za mlade urbane i zaposlene žene.
Svi komadi su napravljeni od pomno biranih prirodnih tkanina, dizajnirani, tako da se lako kombiniraju svi sa svima, što omogućava lakoću svakodnevnog odijevanja. Upravo ljepota kombiniranja vidi se na vizualima koje je snimio fotograf Nikola Zoko, styling potpisuje Alma Premerl Zoko, a make-up Modno učilište Profokus i šminkerica Tea Šimac.
Iako je ovo trebalo biti samo jedno obično modno snimanje za male manekene i preslatku trudnicu Nedu Parmać, snimanje ljetne kolekcije modnog branda Vis A Vis pretvorilo se u zanimljiv dnevni rođendanski tulum. Nedin jučerašnji rođendan proslavljen je u društvu Nike, Nine, Lucije, Laure, Kaje i Patrika koji su pjevačici pripremili iznenađenje i rođendansku tortu.