Ova kampanja je pokazatelj hrvatske kvalitete koja je uvijek prisutna, a Ana Begić Tahiri odlično se snašla u ulozi modela i samim time podržala DeLight, za koji teška i izazovna vremena nisu prepreka i opcija „odustani“ – ne postoji
Malo je reći da je ova, novonastala situacija ikome u poslovnom smislu donijela nešto pozitivno. Kada bi nam netko prije godinu dana rekao da ćemo se svi naći u poprilično nepredvidljivoj i ovako osjetljivoj situaciji, ne bismo povjerovali. Ne bismo mogli procesuirati da će na jedan određen period sve stati. Sve, čitav svijet. Ono što svakog pojedinca motivira u ovakvoj situaciji upravo je ljubav prema onome što radi, odnosno, ljubav prema onome što najbolje radi. Kad je riječ o modi, ona je uvijek prisutna, baš kao i godišnja doba. Sukladno s tim, mijenjamo svoje lagane ljetne haljinice za toplije komade odjeće, poput kaputa bez kojega ovih dana ne možemo zamisliti izlazak iz toplog doma.
Vođen mišlju kako u ovom trenutku posebno treba biti ujedinjen, Ivan Friščić, vlasnik brenda DeLight, pripremio je kvalitetan i ono što je najbitnije, domaći asortiman prekrasnih kaputa, odijela i haljina. Kaputi su definitivno u fokusu jer ovih dana imaju zadatak grijati, ali i lijepo izgledati. Omjer cijene i kvalitete proizvoda koji izađu iz Ivanove radionice i više je nego opravdana. Iznimne prirodne tkanine iz Italije i vrhunska izrada postavila je DeLight na posebno mjesto na hrvatskom modnom tržištu. Danas je više nego ikad bitno čitati deklaracije i podržavati hrvatski dizajn.
Od prvog dana kad je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati odjevne komade za žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje ne slijede slijepo trendove, ali žele u svom ormaru imati vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih tkanina, nosivu u svako doba dana i odjeću koja laska njihovoj figuri. Kao predvodnik trendova, DeLight je prvi, u sezoni jesen-zima 2016/2017. izbacio “power suit” koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije.
Omiljena hrvatska glumica – Ana Begić Tahiri, našla se u glavnoj ulozi modela, a divan ambijent atraktivnog Đardina pokazao se kao idealna kulisa za ovo modno snimanje.
„Delight je za mene dobio etiketu kvalitete već pri prvom odijelu koje sam ikada obukla. Nakon njega je došlo drugo pa treće i ono što nikad nije izostalo, osim divnih krojeva i materijala, upravo je ta kvaliteta izrade. Svake godine sam oduševljena kolekcijom kaputa i izborom materijala i iskreno, nekad se pitam gdje to sve nađe i kako to ukomponira. Kako postigne da na kraju rezultat bude toliko uspješan? U svakom slučaju, čast mi je biti dio tima i iz suradnje s Ivanom se svakako razvilo divno prijateljstvo“ – dodala je Ana.
Kaputi su oduvijek bili bezvremenski odjevni predmet, a DeLight posebnu pažnju posvećuje upravo njima. Zimski dugi kaputi na vezanje (tzv. wrap kaputi) sa širokom kragnom bez kopčanja. Kaputi opuštenog, jednostavnog kroja s naglašenom kragnom beige boje pa sve do onih koji su strukirani s dvorednim ili jednorednim kopčanjem. Ako ste ljubiteljica naglašenijih ramena, pronaći ćete i takav. Svi kaputi su zbog svog sastava savršeno pogodni za niske temperature i jednostavni za nošenje. Govoreći o sastavu, radi se o mješavini vune, kašmira, mohera, devine dlake i alpake, koja odiše luksuzom i elegancijom te se nalaze se na listi želja mnogih žena. DeLight odjevni predmeti odišu kvalitetom, elegancijom, jednostavnošću i minimalizmom, te se mogu uspješno prenositi s generacije na generaciju.
Ova kampanja je pokazatelj da je hrvatska kvaliteta uvijek prisutna i da je vrijedna podržavanja jer unatoč teškim i izazovnim vremenima, opcija „odustani“ – ne postoji. DeLight, na čelu s Ivanom Friščićem neprestano stvara, a sve komade možete pogledati u ugodnom butiku u Vlaškoj ulici 6 u Zagrebu, a više o čitavom asortimanu pogledajte ili kupite ovdje.