Točno godinu dana od predstavljanja konceptne izvedbe kompaktnog monovolumena B-MAX, Ford će ponovno iskoristiti ženevski autosalon, ovaj put kako bi nam predstavio serijsku izvedbu istog automobila
Plavi oval ustupio nam je samo jednu fotografiju automobila koji arhitekturu dijeli s Fiestom, a na tržištu će konkurirati automobilima poput Opel Merive. Merivu spominjemo upravo stoga što i B-MAX raspolaže dovitljivim stražnjim parom vrata koji olakšavaju ukrcaj putnika i utovar prtljage.
No dok se Merivina vrata otvaraju nasuprotno, poput vrata ormara, kod B-MAX-a ona se otvaraju klizno.
Ford nije otkrio sve tehničke detalje o automobilu, tek da će njihov najmanji monovolumen biti jedan od prvih koji će se okoristiti novim štedljivim jednolitrenim turbobenzincem koji će se nuditi u dvije verzije - sa 100 i 125 KS. Kupci će moći birati i između nekoliko dizelaša Duratorq kada se automobil pojavi na tržištu kasnije ove godine.
Raspolagat ćemo s više detalja o novom B-MAX-u nakon službene prezentacije automobila na Palexpu.