Formula u kojoj se potentni, veliki motor ugrađuje u maleni automobil postoji otkad je ekipa Volkswagenovih inženjera za vlastiti gušt eksperimentirala s Golfom te izradila prvi GTI. Planira li sad Nissan isto s crossoverima?
Baš kao i tada, i sad je Juke-R plod marljivog rada nekolicine entuzijasta koje je zanimalo kako bi se maleni crossover ponašao kad bi dobio motor, prijenos i pogon svojeg starijeg i višestruko žešćeg brata - Godzille.
Nissan je podržao ideju, i nekoliko mjeseci kasnije pred nama je Juke pod čijim poklopcem kuca 530 KS snažni turbopunjeni V6, uparen s GT-R-ovim sofisticiranim integralnim pogonom i automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Automobil je kao iznenađenje predstavljen u španjolskoj Malagi, a tek treba vidjeti kako će se Nissanov Frankenstein ponašati na cesti. Doduše, sigurnosni kavez sugerira da u ovom slučaju - izgled baš nimalo ne vara.
Nissan je proizveo svega dva primjerka Juke-R-a, jedan s upravljačem na lijevoj, a drugi na desnoj strani, no neskriveno priželjkujemo da maleni monstrum zaživi barem u limitiranoj komercijalnoj seriji od nekoliko desetaka komada.