Kočani orkestar i romsko varivo na krovu poslovne zgrade u Zagrebu – nezaboravan Orangina protres okrenuo naglavačke poslovnu rutinu zagrebačkog „city-a“ Zagreb, 2. lipanj 2014. – Prvi dobitnici Orangina protresa, nakon tjedana dana trajanja kampanje „Okreni stvari naglavačke“ i brojnih pristiglih prijava zaposlenika koji žele dobro protresti svoju dnevnu poslovnu rutinu, zaposlenici su VMD-a, poslovnog centra na križanju Vukovarske i Radničke ulice, u samom poslovnom centru Zagreba.
Orangina je okrenula stvari naglavačke ne samo u uredima VMD-a već je dobro protresla cijelu zgradu - ludim tulumom na krovu terase, na 9. katu poslovne zgrade VMD-a. Otkačeni ritmovi glasnog Kočanog orkestra rasplesali su zaposlenike VMD-a, ali i njihove kolege iz drugih tvrtki koji su se na kraju radnog vremena našli na terasi zajedničkog kafića. Uz zvukove najpopularnijeg romskog orkestra i okus sjajnog romskog variva koje se krčkalo na terasi, a s pogledom na čitav grad, Orangina im je priuštila nezaboravan kraj napornog radnog tjedna.
Kampanja Orangine „Okreni stvari naglavačke“ koja želi duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšati radne dane naših radišnih građana ide dalje i već će ovaj petak na temelju prijava, a u tvrtki koju izabere, napraviti novi otkačeni tulum.
Marljivi građani Hrvatske imaju još priliku u naredna dva tjedna prijaviti svoju tvrtku Orangini i na svoje radno mjesto privući najzabavnije marijače, najglasnije romske sastave, nezaboravne mađioničare i povrh toga dodatna luda iznenađenja. Orangina je spremna preuzeti stvari u svoje ruke i napraviti ludi tulum za pamćenje, kakav su upravo priuštili zaposlenicima VMD-a.
Za više informacija o kampanji “Okreni stvari naglavačke” posjetite www.orangina.hr.
O Orangini
Orangina je međunarodni brend gaziranog pića. Orangina je, sa svojim karakterističnim oblikom boce, prisutna u više od 60 zemalja. Brend je drugačiji od ostalih gaziranih pića, i to po svom visokom udjelu voća i pravim komadićima naranče. Upravo zbog tog sastava bocu treba lagano protresti prije uživanja kako bi se izmiješali prirodni sastojci. Orangina je dostupna u dva okusa: Original naranča i Mandarina. Orangina ima blago gazirani okus koji se delikatno otvara u voćni doživljaj. Svi Orangina okusi sadrže najmanje 12 posto prirodnog voćnog soka. Savršen, dobro balansiran okus dodatno je pojačan s komadićima pravog voća.
O Obala grupi
Obala Grupa d.o.o. jedan je od najpoznatijih proizvođača i distributera pića u Hrvatskoj i regiji. Osnovana je 1994. godine kao uvoznik Orangine za Hrvatsku pod imenom Obala promet. Sredinom devedesetih Orangina je bila potpuno nepoznat proizvod na našem tržištu. Kvalitetom i posebnošću samog branda te pažljivo planiranom strategijom, vrlo brzo osvojila je hrvatsko tržište. Nakon prihvaćanja Orangine u Hrvatskoj tvrtka je krenula u poslovanje i na susjednim tržištima. Ured u Bosni i Hercegovini otvoren je 1996., u Sloveniji 1997., a u Srbiji 1998. godine.
Kao rezultat uspjeha s Oranginom Obala potpisuje 2002. godine licencu za proizvodnju Orangine te danas izvozi u Makedoniju, Kosovo, Slovačku, Češku, Rumunjsku, Mađarsku, Tursku, Italiju i Singapur.
O Suntory grupi
Osnovana 1899. godine u Osaki, Japanu, Suntory grupa je vodeći japanski proizvođač alkoholnih i bezalkoholnih pića, s godišnjim prometom od 17,5 milijardi eura (podatak za kraj 2012. godine). Posao s bezalkoholnim pićima se brzo i uspješno širi na međunarodnom tržištu pa je 2013. godine i posebno izlistan na Tokijskoj burzi pod imenom Suntory Beverage & Food Limited. Suntory je svoj organski rast nadogradio strateškim preuzimanjima novozelandske kompanije Frucor grupe i francuske Orangina Schweppes grupe u 2009., kao i preuzimanjem brendova pića Lucozade od kompanije GlaxoSmithKline i Ribena branda u 2013. godini. Suntory grupa trenutno posluje u Aziji, Oceaniji, Europi, obje Amerike i Africi, a ima više od 28.000 zaposlenika (podatak od 31. prosinca 2012.) Za više informacija o Suntory grupi posjetite www.suntory.com