Nakon višegodišnjeg čekanja autosalon u Frankfurtu bit će poprište svjetske premijere prvog BMW-ovog sportskog hibrida
Bavarci su nam ustupili prve dvije fotografije modela i8 te nam se, barem na prvi pogled, čini da su uspjeli napraviti evoluciju dizajna iz konceptne u serijsku bez previše žrtvovanja. Automobil još uvijek ima dinamični bočni profil naglašen vratima gullwing i atraktivan, doduše nešto manje znanstvenofantastičan, interijer.
BMW je potvrdio i podatke o performansama: I8 će pogoniti benzinski 1,5-litreni turbobenzinac s 231 KS i 320 Nm koji će pokretati stražnje kotače te elektromotor sa 131 KS i 250 Nm koji će biti zadužen za prednju osovinu.
Sinergija ova dva motora rezultirat će s ukupno 362 KS i 570 Nm, što bi 1.490 kg teškom kupeu trebalo biti dovoljno da dostigne 100 km/h za 4,5 sekundi te 250 km/h maksimalne brzine.
BMW stavlja naglasak na impresivnu nisku potrošnju u kombiniranom ciklusu od 2,5 litara na stotinu kilometara uz emisiju CO2 od 75 grama po kilometru te podatak o autonomiji električne jedinice koja s punim baterijama može prevaliti 35 kilometara do maksimalne brzine od 120 km/h.
Još da su nam otkrili koliko će i8 koštati...