Tom Ford i Burberry prodrmali su modni svijet najavama kako svoje revije za jesen i zimu 2016. neće prikazati u veljači kako je bilo planirano već u rujnu - kako bi nove kolekcije predstavili isto vrijeme kad se nađu u dućanima. Ford u svom priopćenju tvrdi da je tradicionalni modni kalendar jednostavno zastario
Potrošači će stoga moći kupiti nove komade iz kolekcije u dućanima i na internetu istog dana kad se kolekcije pojavi na modnoj pisti. Tom Ford i Burberry dva su modna brenda koja su istoga dana objavila tu vijest, neovisno jedan o drugom.
Burberry će od ove jeseni smanjiti broj modnih revija s četiri na dvije koje će se održavati u veljači i rujnu i odmah će biti prikazane i muška i ženska kolekcija, a istodobno će biti puštene u prodaju. 'Gledaj odmah i kupi odmah' novi je moto te prestižne britanske modne kuće čije će kolekcije ubuduće biti nesezonske i brendirane kao veljača i rujan, a ne više Spring/Summer i Autumn/Winter.
Christopher Bailey, kreativni direktor i CEO Burberryja rekao je za Business of Fashion da je način na koji danas konzumiramo medije zapravo glavni razlog zbog kojeg su se u toj modnoj kući odlučili na tako radikalan potez.
'Današnja je realnost takva da smo bombardirani fotografijama, filmom i glazbom. Kad pokušavaš ponovno stvoriti tu energiju koju si stvarao pet ili šest mjeseci ranije, moraš se pitati koliko je zapravo to relevantno', kaže Bailey, a njegovo mišljenje dijeli i slavni Tom Ford.
'Trošimo ogromna sredstva i energiju kako bismo upriličili događaj koji stvara uzbuđenje puno ranije no što kolekcija dođe do potrošača', rekao je Ford objašnjavajući razloge promjene rasporeda. U svijetu koji postaje sve više trenutačan postojeći sustav predstavljanja kolekcija četiri mjeseca prije no što bude dostupan kupcima zastarjela je ideja koja više nema smisla. Živimo po suvremenom brzom kalendaru i u sustavu iz neke druge ere', kaže Ford.
Ford je dosad mnogo puta eksperimentirao s prikazivanjem svojih revija. U rujnu 2010. izložio je prvu žensku kolekciju pod svojim imenom na intimnoj večeri u svom dućanu na njujorškoj Aveniji Madison. Prošlogodišnju proljetnu kolekciju prikazao je videom u kojem je zvijezda bila Lady Gaga.