Dvadeset i četiri godine nakon prvog pojavljivanja na velikom platnu, Renée Zellweger ponovno utjelovljuje neponovljivu Bridget Jones u filmu 'Bridget Jones: Mad About the Boy'
No ovaj put, naša omiljena filmska (anti)junakinja Bridget Jones nije više bezbrižna mlada žena, već udovica u 50-ima s dvoje djece, suočena s novim životnim izazovima.
Od nespretne djevojke do zrele žene
Njezin modni stil je neobična, ponekad nespretno sklopljena garderoba koja se sastoji od kratkih suknji, majica s dubokim dekolteom, džempera, babskih gaća i dugih šalova, a svakako je pomogao učvrstiti njezin lik kao nezaboravan dio pop-kulturne povijesti 2000-ih. No, to ipak nije bila namjera kostimografkinje Rachel Fleming.
Kada je osmišljavala odjeću za prvi film 'Dnevnik Bridget Jones' iz 2001., Fleming je nastojala dati junakinji praktičan, pomalo neuredan izgled s kojim bi se zaposlene žene mogle poistovjetiti. Takav pristup čini se još relevantnijim danas, u svijetu punom naizgled savršenih i fotošopiranih slika. Stoga je imala izazovan zadatak: evoluirati Bridgetin prepoznatljiv stil zadržavajući njezinu esenciju.
'Bridget ima lijepu odjeću i trudi se najbolje što može, ali uvijek nešto malo pogrešno napravi. Uvijek postoji nešto što nije baš kako treba, bilo da je riječ o kroju, uzorku ili neslaganju boja', rekla je Fleming za CNN.
U novom filmu ima manje 'ikoničnih odjevnih trenutaka' poput kostima zečice Playboya koji je Jones nosila na zabavi ili provokativnog donjeg rublja s tigrastim uzorkom u kombinaciji samo s topom i kardiganom dok je trčala za Markom Darcyjem (Colin Firth) po snijegu. 'Ovaj put takve neugodne situacije jednostavno nisu prisutne', dodala je Rowe.
Rowe je inzistirala na stvaranju realističnog izgleda, koristeći odjeću iz dobrotvornih trgovina u sjevernom Londonu.
S obzirom na to da Jones sada žonglira između karijere, roditeljstva, prijateljstava i izlazaka, 'ovo je vrlo emotivan film', objasnila je Rowe i dodala: 'Pokušavamo vratiti Bridget u život i pomoći joj da se nosi sa svojom tugom. Bilo nam je važno da, dok pronalazi svoj put, njezina odjeća to ne otežava'.
Jonesičina garderoba, poput samog lika, osjetno je odraslija i sada sadrži koktel haljine i udobni kompleti zamijenjeni su sakoima prikladnim za posao i kardiganima preko košulja. Rowe je zadržala dio Jonesičine zaigrane osobnosti odijevajući je u komade poput mini suknje, ali stilizirane diskretnije s čarapama. Prisutne su suptilne, nostalgične reference na prethodne filmove, poput smaragdno zelene haljine.
Moda kao odraz emocija
Posebno dirljiv detalj je preveliki sivi kardigan s inicijalima Marka Darcyja, koji simbolizira Bridgetino nošenje s gubitkom. 'Moda je ciklična. Možda ćete pronaći stvari koje ste nosili prije mnogo godina, a koje ćete kasnije ponovno isprobati. Vidjeli smo Bridget kako to radi', ističe Rowe.
Nadalje, film se dobro nadopunjuje te uspješno pridružuje rastućem trendu prikazivanja kompleksnih ženskih likova u 50-ima na velikom platnu. Uz 'Bridget Jones: Mad About the Boy', filmovi poput 'The Substance' s Demi Moore i 'Babygirl' s Nicole Kidman doprinose važnoj promjeni u reprezentaciji zrelijih žena na velikom ekranu.
Također, Bridgetin povratak na velike ekrane podsjetnik je kako životne priče ne završavaju u 30-ima i da ranjivost može biti snaga u svakoj životnoj dobi. Bridget Jones i dalje ostaje simbol nesavršene, ali autentične žene s kojom se publika može poistovjetiti. Njezin povratak na velike ekrane s osvježenim stilom podsjetnik je da moda, baš kao i život, evoluira, ali nikada ne gubi svoju bit i šarm.