VJERNICI LJUTI

Reklama s Jaggerovom kćeri izazvala kontroverze

01.07.2014 u 19:45

Bionic
Reading

Lijepa kći Micka Jaggera i Jerry Hall, baš poput svoje majke, sjajno se snalazi u manekenskom svijetu

Plavokosa 22-godišnja ljepotica snimila je provokativnu reklamu za novi parfem Just Cavalli, no burne reakcije izazvalo je slovo H koje se pojavljuje na različitim dijelovima njezina tijela, a isto slovo ima i muškarac iz te reklame.

Kako je objavio Daily Mail, muslimanski vjernici su ljuti jer, kako kažu, 'reklama pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vjere'. Naime, slovo H predstavlja simbol korijena arapske reči Alah. To je zasmetalo sljedbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je 'tužno što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu stjecanja novca' i zahtijevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.

Štoviše, reklama je izazvala proteste u Londonu, Dusseldorfu i Los Angelesu.
 
Talijanski dizajner Roberto Cavalli koji taj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Europska unija, koja je odbacila zahtjev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.

Pogledajte spornu reklamu: