Hibridni automobili nisu ostavili značajnijeg traga ni na jednom tržištu osim američkog, a i ondje rezultati baš i nisu bajni
Prema posljednjem istraživanju tržišta koje je provela tvrtka R. L. Polk, samo 35 postojećih vlasnika hibridnih vozila ponovno se odlučuje za vozilo koje kombinira rad benzinskog i električnog motora u cilju niže potrošnje.
Rezultati su još gori ako se iz jednadžbe izuzme najpopularniji hibridni automobil Toyota Prius, kada lojalnost prema ovoj tehnologiji pada na čak 25 posto!
Ni volumen prodaje nije ružičast. Premda se prodaja od 2007. udvostručila, hibridni automobili trenutačno drže svega 2,4 posto ukupnog tržišta, 0,5 posto manje nego 2008. godine.
Ipak, da nije sve potpuno crno, pokazuje podatak prema kojem kupci hibrida ostaju lojalni marki vozila pa je Toyota uspjela zadržati 60 posto kupaca, a Honda 52 posto.
Hoće li masovniji ulazak ostalih proizvođača u hibridni segment okrenuti situaciju na bolje, ostaje za vidjeti, no čini se da popularnost ovih vozila zasad počiva više na medijskim napisima nego stanju na terenu.