NOVI DIZAJNERSKI JEZIK

Škoda konzervativnost odlučila zamijeniti strašću

02.03.2011 u 10:46

Bionic
Reading

Škoda se nije pretjerano razmahala na ovogodišnjem izdanju ženevskog autosalona, no Česi su nam ipak upriličili iznenađenje

Iza imena Vision D krije se koncept dimenzija Octavije koji nam otkriva buduće smjernice u Škodinom dizajnu. Škodini dizajneri, čini se, ugledali su se na Volkswagenove, pa nas tako vizualni detalji poput užeg svjetlosnog sklopovlja i proširene rešetke hladnjaka nemalo podsjećaju na posljednje modele iz Wolfsburga.

U Škodi ipak ostaju vjerni dosadašnjoj politici izrade prije svega prostornih, upotrebljivih automobila, no s malo više strasti u dizajnu. Novi dizajnerski jezik u stvarnosti bi mogao zaživjeti prije nego kasnije.

Iako nam nisu pokazali ni jedan novitet u Ženevi u Škodi su obećali kako će već od iduće godine lansirati po jedan novi model svakih šest mjeseci.