Kako bi obilježio Međunarodni dan djevojčica, UNICEF je danas istaknuo moć inovacija u obrazovanju većeg broja djevojčica i poboljšanje kvalitete učenja za svu djecu
Iako se smanjio broj djevojčica koje ne idu u školu, još uvijek previše njih diljem svijeta nema priliku za kvalitetno obrazovanje, a time i za ostvarivanje svojih punih potencijala. Dokazano je da samo jedna završena godina srednje škole djevojčicama nosi 25 posto veću zaradu u budućnosti. Usprkos tome, milijunima djevojčica danas je uskraćeno pravo na obrazovanje, uključujući čak 31 milijun djevojčica osnovnoškolske dobi koje ne idu u školu.
'Obrazovanje može djevojčicama promijeniti živote, ali i ojačati čitave zajednice', rekao je Anthony Lake, izvršni direktor UNICEF-a. 'Inovacije nam mogu pomoći da dođemo do svake djevojčice transformiranjem obrazovanja.' Sa svojim partnerima, UNICEF istražuje kako upravo tehnološke inovacije mogu povećati pristup obrazovanju izvan škole i unaprijediti kvalitetu učenja za svako dijete.
U Južnoafričkoj Republici je TechnoGirls, partnerstvo UNICEF-a, vlade i više od stotinu privatnih tvrtki, povezalo 10.000 adolescentica s mentorima iz tehnološkog sektora. Time su djevojke poboljšale svoje vještine i pripremile se za budući posao.
Inovacije također pomažu vladama i njihovim partnerima da dođu do djece koja su u najvećem riziku da ne pohađaju školu. U Ugandi je EduTrack putem SMS poruka uspio povezati učenike i škole s UNICEF-om, što će im omogućiti da se informiraju o učenju, kvaliteti nastavnika i nasilju u školama.
No ne radi se samo o tehnološkim inovacijama. One znače i prihvaćanje novih načina za prevladavanje prepreka obrazovanju djevojčica, kao što su poboljšanje sanitarnih uvjeta, ali i zaštita djevojčica na putu do škole i na povratku kući.