Automobilsko tržište središnje i istočne Europe ponovno trpi pad prodaje. Prvi kvartal je obilježila 12,4 posto niža prodaja nego u istom periodu lani
Većina europskih tržišta zabilježila je dvoznamenkast pad prodaje, stoji u izvješću analitičke kuće JATO Dynamics, a na popisu iskače Mađarska gdje je u razdoblju od siječnja do travnja ove godine prodano čak 54,8 posto manje automobila nego lani u istom razdoblju.
Niti Hrvatska nije daleko sa 29,7 posto nižom prodajom. Hrvati su ove godine kupili 8.970 automobila, dok su lani u istom razdoblju kupili 12.767. Interesantno je pak da su, osim Češke, koja je zabilježila 26,6-postotni rast prodaje na krilima Škode Octavije, rast ostvarili, sa rekordnih 60,7 posto, Srbi. U susjednoj nam državi u prvom kvartalu prodano je 9.535 automobila.
Na tržištima središnje i istočne Europe najpopularnija marka je Škoda koja je ostvarila rast od 16,3 posto, slijedi je Volkswagen s padom od 12,3 posto, Renault s padom od 5,5 posto te Ford koji je zabilježio 16,3 posto lošiji rezultat u odnosu na prošlu godinu.
Ukupno je prodano 197.886 automobila.