SELFISH

Stižu nam 352 tvrdo uvezane stranice selfieja Kim Kardashian

09.08.2014 u 15:08

Bionic
Reading

Bilo je samo pitanje vremena! Neosporna kraljica selfieja Kim Kardashian objavit će tvrdo uvezanu fotoknjigu s 352 stranice svojih selfieja, prigodno nazvanu 'Selfish' (Sebična)

Inspiraciju za fotoknjigu Kim je pronašla u svom poklonu za muža povodom Valentinova - zbirci polaroida. Kanye nije mogao sakriti oduševljenje slikama, a kako zbog zgusnutog rasporeda nije mogao pratiti suprugu, kćer i ostatak Kardashian-Jenner klana na njihovu nedavnom odmoru u Tajlandu, Kim je palo na pamet iznenaditi supruga svojim selfiejima. Sinula joj je ideja izraditi mu fotoknjigu svojih selfieja kakve, uvjerena je starleta, radi svaka djevojka. A pod tim misli na potpuno obnažene fotografije, fotografije svoje stražnjice u ogledalu...

Kim se nije odvajala od kamere te je okidajući selfie za selfiejem razbjesnila cijelu obitelj. Iako je u vrijeme nastajanja projekta insisitrala da su fotografije namijenjene samo za Kanyeove oči, već tada je ostavila mogućnost da će prilagođena verzija biti dostupna široj publici. Upitana od polubrata Brodyja Jennera misli li dijeliti te fotografije još nekome, znakovito mu je odgovorila: 'Možda ću podijeliti neke od njih - neke od njih'.

Fotoknjiga se toliko svidjela Kanyeu Westu da joj nije preostalo ništa drugo nego napraviti posebno tvrdo uvezano izdanje na 352 stranice za svoje obožavatelje. Gotovo nevjerojatno zvuči da se nisu mogla pronaći još tri selfieja i objaviti puno prigodniji zidni kalendar.

Promotivni omot knjige koji prikazuje Kim u zavodljivoj pozi na krevetu, predstavljen na stranicama izdavača Rizzoli New York, ne izgleda pretjerano uvjerljivo. Da ipak nije riječ o šali, svjedoči nekoliko online trgovina knjigama, među kojima je i Amazon. Knjiga će se na policama naći 7. travnja iduće godine, po cijeni oko 110 kuna, a na Amazonu je vjerni obožavatelji već sada mogu naručiti po pretprodajnoj cijeni od 95 kuna.


Naslov knjige 'Sebična' vrlo je zanimljiv izbor. Dok savršeno opisuje tematiku proizvoda, čini se malo ponižavajućim za nekoga tko jako dobro pazi na svoj javni imidž.