Zbog globalne pandemije kako kod nas tako i u svijetu, kupci se sve više okreću online kupnji, a mnogi su poznati proizvođači najavili postupno smanjivanje broja klasičnih 'fizičkih' trgovina
I domaćim zaljubljenicama u modu dobro poznata online trgovina Asos, svoje je poslovanje razvila isključivo putem web prodaje, a njihov jednostavni i efikasni način povrata, čini je doista omiljenom šoping destinacijom.
Mogućnost lakog povrata kupljene robe koja iz nekog razloga ne odgovara vrlo je bitna kod online trgovine budući da kupljene stvari ne možemo probati.
Asos je tu strategiju razradio i do najsitnijih detalja pa ako ste i vi nekad morali nešto vratiti natrag, zasigurno ste se zapitali što se događa s tom pošiljkom.
Odgovor na to pitanje stiže u Asosov videu objavljenom na Instagram profilu te online trgovine.
'Nastojimo biti što više ekološki svjesni. Dakle, 97 posto vraćene robe se dalje prodaje, a preostalih 3 posto šalje se partnerima na recikliranje ili ponovnu uporabu', objasnila je Asosova zaposlenica Jess Cheng.
Svaka vraćena pošiljka se raspakira i pregleda. Sve što treba popraviti ide jednom od krojača na licu mjesta. Odjeća se zatim šalje na prešu za odjeću i pegla na pari kako bi bila savršeno ispeglana. Ako postoje nečistoće ili mrlje od šminke, odjeća se kemijski očisti i stavi u ozonski pročiščivač.
Odjeća se zatim izvjesi u ormar za sušenje spreman za pakiranje i prodaju.
Jessini brojni pratitelji bili su oduševljeni njezinim odgovorom. 'Osjećam se puno bolje znajući za ovo', 'Drago mi je da sad to znam'.